Всички модификации са с 2,2 e-XDi 220 дизелов двигател (181 к.с., 420 Нм) и двойно предаване
Британският клон на SsangYong обяви старта на пикапа Musso 2020 (в някои страни това е Rexton Sports) 2020. Най-важната промяна е добавянето на версията LWB с дълго междуосие към гамата, която в допълнение има по-дълга товарна платформа от стандартната. На някои пазари удължената модификация се появи миналата година (под различни обозначения - като Musso Grand, XL Rhino, Rexton Sports Khan и други). Сега британците дават повод да говарим за пикапа.
Независимо от дължината, платформата е снабдена с приспособления за закрепване на товара и 12-волтов изход.
Модификацията LWB добавя 110 мм (до 3210 мм) в междуосието, 310 мм в дължината на каросерията (до 5405 мм), а товарната платформа тук е с 310 мм по-дълга от оригиналната (1610 мм срещу 1300 мм в обичайния вариант на Musso) ,
Британците имат избар между нива на изпълнение EX, Rebel, Saracen и Rhino LWB. Всичките са с 2,2 e-XDi 220 дизелов двигател (181 к.с., 420 Нм) и задвижване на четирите колела. В конфигурацията EX агрегатът работив комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия, в Rhino LWB - с шестстепенна автоматична Aisin, а Rebel и Saracen могат да избират между едната или другата.
Товароносимостта на версията LWB Auto е 1140 кг в сравнение с 1095 за късата версия с автоматична кутия и 1105 кг за късата модификация с механична трансмисия. Собственото тегло на тези варианти съответно е 2260, 2155 и 2145 кг. Удълженият Musso може да тегли 3,5-тонно ремарке, а общото тегло на пътната композиция в този случай достига 6,9 тона.
Дългият Musso може да бъде избран с листови пружини отзад, вместо многозвенно с пружини. С пружинното окачване се постигат максимални показатели за товарене. Но при спиралните пружини управлението е малко по-добро, особено по лош път.
Ценовият диапазон за Musso във Великобритания е 21 995–29 995 паунда . Всъщност топ изпълнение но удължение пикап е Musso Rhino LWB. А клиентите плащат в него не само за дългата база, но и за оборудването (списъкът включва по-специално сензори за паркиране, мултимедийна система с 9,2-инчов екран и навигация, мониторинг на слепите зони от огледала и трафика отзад, асистент за смяна на лентата).
На някои други пазари клиентите на Musso могат да избират между задвижване на четирите колела и задно предаване . В допълнение към дизела, в арсенала на пикапа има бензинов двигател 2,0 e-XGDI 200T (225 к.с., 350 Нм).