Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SsangYong представи новия автомобил за "Дакар"

04.12.2018 09:47
SsangYong представи новия автомобил за "Дакар"

SsangYong Rexton DKR, изпълнен в стил пясъчно бъги, получи двигател с 450 к.с.

SsangYong представи новия автомобил за маратона рали "Дакар", който ще се състои в Перу от 6 до 17 януари 2019 г. Кросоувърът, наречена Rexton DKR, е разработен в Испания от специалисти от подразделението по автомобилен спорт на южнокорейската марка.

С „цивилния” кросоувър Rexton новият модел има малко общо. Той, изработен в стил пясъчно бъги, е построен върху тръбна рама от хромомолибденова сплав. Теглото на автомобила е 1900 кг.

SsangYong Rexton DKR, със задно разположен двигател, е оборудван с осемцилиндров агрегат с мощност 450 к.с. Моторът е куплиран с шестстепенна секвенциална състезателна трансмисия. SUV-ът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди, а максималната му скорост е 195 км/час.

Рали всъдеходът е с окачване с амортисьори King, спирачни механизми King и 17-инчови гуми Yokohama Geolandar.

Кросоувърът ще бъде управляван от испански екипаж - пилот Оскар Фуертес и неговия навигатор Диего Валехо. Същите състезатели участваха в миналите сезони на Дакар с предишния рали автомобил SsangYong, създаден на базата на Tivoli.

Коментари
comments powered by Disqus