Rexton R-Line е проектирана от тунера Project Kahn концепция, която предстои да бъде произвеждана серийно. Техническата му платформа е заимствана от Rexton 270 SPR.
Най-очевидните промени в екстериора засягат мощните 22-цолови колела и солидните хромирани накрайници на изпускателната система. Центърът на тежестта е снижен благодарение на новите спортни пружини в окачването, което придава по-агресивна стойка на автомобила.В салона екипът на Project Kahn е използвал висококачествена черна кожа напа, мека алкантара и червени конци за седалките, вратите и централната конзола. Според SsangYong автомобилът няма единствено аудиосистема, тъй като новият собственик вероятно сам ще пожелае да избере съответна марка и модел.
Rexton R-Line е оборудван със 2,7-литров 5-цилиндров турбодизел, чиято мощност възлиза на 186 к. с. и 402 Нм при 2400 об./мин. Трансмисията е автоматична T-Tronic на Mercedes, серийно е и двойното предаване.