Shelby Supercars е продала цели десет бройки на новия Tuatara само в рамките на пет дена. Общата сума от сделките възлиза на 13 милиона долара (9,7 милиона евро).
Това се е случило в рамките на Международното автомобилно изложение в Дубай, като броят на продажбите е изненадал дори и собственика на компанията Джерод Шелби. "Очакванията ни бяха единствено да обрънем внимание на марката в този регион и да намерим дистрибутор, но беше наистина впечатляващо. Бизнесът бе феноменален.“
Седемлитровият туинтурбо V8 на Tuatara генерира 1350 к.с. при 9000 об./мин, което би трябвало да ускори спортния автомобил от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди при максимална скорост от 442 км/ч. Ако динамичните характеристики, представени в официалното съобщение за Tuatara, се окажат и реалните за модела, то в близко бъдеще Shelby SuperCars ще си върне лидерската позиция в сегмента на суперспортните автомобили.
Дизайнът на Tuatara е дело на Джейсън Кастриота, известен с проектите си Ferrari 599 GTB Fiorano, Maserati GranTurismo, Ferrari P4/5 и Maserati Birdcage. Това до голяма степен обяснява футуристичния облик на спортния автомобил, макар че клиновидната му форма и дефлекторите в задната част са наложени от изискването за максимална аеродинамична ефективност. За нея съдействат също специалният под и дифузорът, в чиито център са разположени двата накрайника на изпускателната система.
Шасито и каросерийните панели са изработени от карбонов композит, а крашструктурите – от алуминий. Дори и колелата са карбонови, в резултат на което общото тегло е сведено до 1200 кг. За сравнение Bugatti Veyron тежи 1888 кг, а същевременно разполага със 150 к.с. по-малко във версията 16.4 Super Sport.