Силното представяне през месец март подобрява пазарните резултати на Chevrolet Europe през първото тримесечие.
През първото тримесечие на 2010 година продажбите на марката Chevrolet в общоевропейски мащаб са достигнали 107 070 автомобила, което се равнява на пазарен дял oт 2,3 процента. Общото число на продажбите на Chevrolet е нараснало с 14 процента или 12 748 автомобила в сравнение със същия период на миналата 2009 година (първо тримесечие на 2009 - 94 322 продажби, 2 процента пазарен дял).
Въпреки сложната икономическа обстановка марката Chevrolet е покачила пазарния си дял на 14 европейски пазара. През месец март компанията е реализирала общо 44 610 автомобила на Стария континент, което е сериозен ръст в размер на 24 процента на фона на 35 854-те продажби, постигнати през месец март 2009 година.
През първото тримесечие на 2010 година новорегистрираните автомобили с марката Chevrolet на пазара в Дания бележат повече от трикратно увеличение (+366%), продажбите в Португалия и Гърция надхвърлят двойния скок (+113, респективно +104 процента), резултатите на пазара в Турция са с 60 процента нагоре, продажбите в Испания - с 68 процента, а тези във Великобритания отбелязват покачване с 26 процента в сравнение с първите три месеца на предходната година. Значително подобрение на обема на продажбите е постигнато и на пазарите в Холандия (+58%), Швейцария (+47%) и Австрия (+38%).
"Maрт беше много обещаващ месец за марката Chevrolet. Изцяло новият градски модел Chevrolet Spark вече е при нашите дилъри и ние вече виждаме неговото положително въздействие върху броя на продажбите," сподели Уейн Бранън, президент и маркетингов директор на Chevrolet Europe. "Самоувереният дизайн на Spark в съчетание с неговия просторен интериор го прави изключително предложение по отношение на съчетанието от качества и цена”, допълва Бранън
През първото тримесечие на 2010 година петте най-силни пазара за марката Chevrolet по отношение на обема на продажбите са този в Русия (20 539 автомобила), където общия автомобилен пазар маркира спад с 24 процента, в Италия (10 717 автомобила), Испания (6 455 автомобила), Германия (5 822 автомобила) и Великобритания (4 341 автомобила). Независимо от ефектите на икономическата криза Chevrolet запазва позицията си на водеща вносна автомобилна марка в Русия с пазарен дял oт 7 процента.
В България, след първото тримесечие на 2010, Chevrolet има пазарен дял от 5,64 процента в общия пазар с продадени 232 броя. Cruze и Aveo са най-продаваните от гамата, като определено дават истинска стойност на своите клиенти. Chevrolet вече заема осма позиция в генералното класиране по продажби в България, отчитайки най-висок общ пазарен дял откакто през 2005 г. марката бе лансирана на нашия пазар
През първите три месеца на 2010 година Chevrolet отбелязва общо 18 617 продадени автомобила в минисегмента (Spark), 17 281 автомобила в малкия клас (Aveo) и общо 25 825 продажби в компактния клас (Cruze и Lacetti).
Продажбите на европейската автомобилна индустрия през първото тримесечие на 2010 година маркират покачване с 5 процента, достигайки 4 764 447 продадени автомобила, като само през месец март скокът е с 9 процента (2 111 090 реализирани бройки).
Chevrolet е най-продаваната марка на General Motors, съставляваща почти 50 процента от общото число на продажбите на компанията в световен мащаб. Компанията продължава да бележи особено бърз ръст на развиващите се пазари по света. През 2010 година се очаква повече от 50 процента от световните продажби на марката Chevrolet да бъдат реализирани на пазарите извън САЩ.
анонимен
Не, но когато е на едно ниво с Голф и Джета, и по-скъпа от Хюндай и Киа, не виждам смисъла
анонимен
Е нали не очакваш да е на цената на Дачия?
анонимен
Не знам, на мен Круз специално не ми се стори особено евтина така, както я продават у нас
анонимен
Да, колата никак не е лоша за тези пари.