Новият център на японската марка в столицата се намира на бул. „Христофор Колумб” №43
В София снощи се състоя официалното откриване на новия автосалон на Mazda в страната, а по време на събитието се състоя и премиерата за България на новата версия на флагманския за легендарната марка модел Mazda6 за моделната 2018 година.
Новият център на Mazda в столицата се намира на бул. „Христофор Колумб” №43 и е изграден изцяло според актуалните изисквания на марката. “760 квадратни метра, които ние започнахме да проектираме преди година и половина, а ни отне още една година, за да ги изградим”, сподели по време на събитието Петър Караиванов, изпълнителен директор на Стар Моторс, официален вносител на Mazda в България. “Изцяло според стандартите на Mazda, в една атмосфера на неутрална среда, при която се следва концепцията Продукт-Хора-Марка-Бизнес. В средата е автомобилът, който трябва да блести най-силно, зад него са хората, които работят в шоурума, зад тях е брандът и следва бизнесът. Това, разбира се, не е самоцел, това е проектирано, за да създаде едно уникално преживяване на клиента, защото ние вярваме, че това е ключът към създаването на лоялни клиенти за Mazda”.
На събитието на Стар Моторс присъстваха Сусуму Уеда, заместник-ръководител на мисията в посолството на Япония в България, директорът на Mazda за Централна и Източна Европа Дейвид Макгонигъл, председателят на управителния съвет на Еврохолд Кирил Бошов, Мисаки Нишимура, сътрудник в културния отдел към посолството на Япония, гости и клиенти на марката.