Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Stellantis включва Lancia в премиум сегмента

21.01.2021 12:18
Stellantis включва Lancia в премиум сегмента

Новият алианс разделя 14-те автомобилни марки на групи и назначава директори на всяка от тях

Новият алианс Stellantis разделя 14-те автомобилни марки на групи и  назначава директори на всяка от тях. Jeep е единственият в категорията Global SUV (ръководител Кристиан Мьоние). Chrysler, Dodge и Ram са обединени като „американски марки“ (American Brands: Тимоти Кунискис, Майк Ковал). Citroen, FIAT и Abarth са обявени за "ядрото" (Core: Венсан Кобе и Оливие Франсоа).

Opel, Vauxhall и Peugeot са позиционирани като Висш мейнстрийм (Upper mainstream: Михаел Лошелер, Линда Джаксънn). Maserati влиза в групата Luxury (Давиде Грасо). Услугите Free2Move и Leasys са „Мобилност“ (Mobility: Бриджит Корту, Джакомо Корелли). Изненада е включването на марката Lancia в „премиум“ групата, заедно с марките Alfa Romeo и DS (Premium: Жан-Филипп Импарато, Беатрис Фуше, Лука Наполитано).

От 2015 г. насам италианската Lancia има в своя арсенал само хечбека Ypsilon, който е трето поколение и е на 10 години. През пролетта на 2020 г. автомобилът с пет врати се превърна в умерен хибрид EcoChic, със задвижваща система от Fiat 500. Цените са в диапазона от 14 750-16 700 евро .

Този месец шпионите заснеха Lancia Ypsilon със камуфлирана предна част. Твърди се, че резултата ще  видим от фейслифта с нови диодни светлини до края на януари. Може би пет- и шестстепенната механична трансмисия, ще има и автоматична алтернатива.

Lancia не за първи се нарежда редом до марката Alfa Romeo, защото двете марки на FCA се сравняват според резултатите от европейските продажби през 2019 г .: цялата гама Alfa губи от хечбека Ypsilon с резултат 54 365 срещу 58 830 единици. За 11-те месеца на 2020 г. резултатът на Lancia е 38 328 автомобила, а Alfa -  - 31 479. 

Ако говорим сериозно, Lancia е много далеч от премиум сегмента, без значение колко Stellantis може да говори за „вечен стил“ и „модерна интерпретация на изтънчена италианска елегантност“. От друга страна, богатата история на Lanci датира от 1906 г. и при желание (заедно с големи инвестиции), премиум статусът е напълно постижим.

Коментари
comments powered by Disqus