Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Степни отново на сцената

22.01.2008 14:01
Степни отново на сцената

Уволненият служител на Ferrari Найджъл Степни се връща в света на моторните спортове. Главната действаща фигура по случая с шпионските разкрития около McLaren ще поеме функциите на директор в отдела за състезателни технологии на компанията за онборд камери Gigawave.

В средата на миналата година Степни бе уволнен от Ferrari, след като стана ясно, че е предоставил секретна информация, собственост на Скудерията, на главния дизайнер на McLaren Майк Кулан. Само преди няколко дни английският специалист обяви, че обмисля възможностите да се върне в средите на моторните спортове.

Амбициите му обаче не съответстваха на плановете на ФИА, тъй като по всяка вероятност Международната автомобилна асоциация ще забрани на Степни да работи в шампионатите, регулирани от институцията. Като логично продължение на дебата относно бъдещето му Gigawave Ltd. обяви официално , че бившият механик на Ferrari ще поеме функциите на ръководител в отдела за състезателни технологии.

“Позицията се отнася за всички области в сферата на моторните спортове, към които Gigawave Ltd. има отношение и основно за развитието на онборд камерите, които се използват в най-реномираните серии. Gigawave Ltd. е на мнение, че висококвалифициран инженер със сериозен опит, какъвто е и Найджъл Степни, може да бъде единствено от полза на компанията й бъдещото и развитие”, се казва в официалното изявление.

Gigawave Ltd. ще се включи със собствен отбор в GT шампионата на FIA успоредно с основните ангажименти. Aston Martin DBR9 ще представя амбициите на британската компания.

Междувременно Макс Мозли заяви в интервю, публикувано на официалния сайт на Формула 1, че при евентуален нов скандал, аналогичен на миналогодишния между McLaren и Ferrari, виновният тим ще бъде автоматично изключен.

“Следващия път, с който и отбор да се случи това, единственото решение ще бъде изваждане от шампионата. При случая с McLaren всички реагираха “О, сто милиона долара!”. Алтернативата – изключване от шампионата, далеч нямаше да им излезе по-евтино.”

Коментари
comments powered by Disqus