Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Стилът на BMW i влияе на общия дизайн

15.03.2019 16:21

Адриан ван Хойдонк разкрива как стайлингът оказва влияние върху основните модели

Моделите BMW i революционизираха дизайна на борда на BMW и ще продължат да го правят и в бъдеще, категоричен е шеф дизайнерът на марката Адриан ван Хойдонк.

"Когато пуснахме i3 и i8, те бяха доста радикални и далеч от нормата за BMW, но сега станаха неразделна част от нашата марка," подчерта той.

„Дизайнът на i3 и i8 отвори врати за нас, за които дори не знаехме, че ще бъде дизайн за нашите общи автомобили, мисля, че виждате това в моделите през 2018 г. – Серия 3, X5, Серия 8 и т.н.. Това е по-чист дизайнерски език и всичко това беше предизвикано от първите автомобили.

Адриан ван Хойдонк потвърди дизайна на i4, електрически еквивалент на Серия 3, който трябва да се появи през 2021 г. „Той трябва да изглежда по-чисто [от Серия 3], защото трябва да изглежда супер модерен. Като част от марката i трябва да бъде начело на това, което можем да предложим.” Той добави, че там, където има голяма технологична промяна в автомобилите, BMW ще го отбележи с по-големи промени в дизайна.

"Автономното управление ще бъде още по-голям стимул за промяна на дизайна в сравнение с електрическите автомобили", каза той. Говорейки за дизайнерската философия на BMW, ван Хойдонк посочи, че марката вече не мисли за поколения автомобили. „BMW използваше по-големи промени на всеки 10 години. Сега виждаме всеки нов автомобил като възможност за промяна. Темпото се е увеличило значително в индустрията, така че трябва да ускорим темпото. ”

Коментари
comments powered by Disqus