Бившият бос на Minardi Пол Стодард е на мнение, че клиентските тимове нямат място на стартовата решетка.
Стодард, който продаде Minardi на Red Bull през 2005 година, е щастлив, че бившият му тим спечели първата си победа на „Монца”. 53-годишният австралиец обаче не е сигурен, че клиентските тимове във Формула 1 са от полза за спорта.„Това, което ме кара все още да се гордея с Minardi, е, че ние разполагахме с една десета, дори една двайсета от бюджета на конкурентите и въпреки това понякога печелихме точки, независимо от тяхното превъзходство. Toro Rosso ползват дизайнер, който е конструирал шампионски автомобили (главният дизайнер на Red Bull Ейдриън Нюи), ресурсите на Red Bull и един от двата най-добри двигателя през тази година. Но те направиха всичко това да работи, тук няма значение на кого и какво е шасито. В мен обаче се прокрадва въпроса дали това е честно. Честно ли е също някой да харчи 25 милиона в сравнение с другиго, който изразходва половин милиард, и да печели състезания? Може да кажете, че има известна доза истина и в двете позиции, също както аз не искам да омаловажим победата им, но по-скоро смятам, че Формула 1 трябва да бъде състезание за конструктори.”
Стодарт признава за личното си удовлетворение от това, че е запазил отбора на Minardi през последните критични за тима години и че го е продал не на предложилия най-висока цена, а на най-подходящия за момента купувач. „Няма как да отречете това, което Red Bull и Герхард (Бергер) правят. Бюджетът е по-стабилен. Това е наградата, която получих, отхвърляйки офертите на неподходящите кандидати. Можех да спечеля повече пари от тези клиенти, които щяха да ликвидират отбора, но не го направих.”
Австрийският милиардер не изключва нови изненади от страна на Toro Rosso до края на сезона и признава ролята, която Джорджо Асканели има за успеха на тима. „Определено той е един от хората, отговорни за грандиозната промяна в отбора. Понякога във Формула 1 се случват подобни неща. Например когато през 1999 г. Jordan надскочи възможностите си благодарение двигателите на Mugen Honda. Вярвам в това, което казват, вярвам, че прогресът им е постепенен. Това не е подарена победа, заслужават я напълно. Но да видим какво ще се случи в оставащите четири старта. В Сингапур е тера инкогнита за всички, а в Китай, Япония и Бразилия е много вероятно да вали. Не е изключено отново да има изненади.”
„В момента автомобилът се представя на максимума, намерили са точния баланс, а и разполагат с двама отлични пилоти. Нека им пожелаем късмет за предстоящите стартове.”