Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Студията Alfa Romeo Mole Costruzione Artigianale 001

13.06.2018 10:45

Страничната визия е впечатляваща с изключителните вдлъбнатини във вратата

Съгласно плановете на шефа на Fiat/Chrysler Серджо Маркионе в продуктовото портфолио няма място за наследник на спортния автомобил 4C. Вместо това дизайнерското студио на Умберто Палермо - Up Design от Торино и Adler Group, специализирани в интериорния дизайн, подготвиха актуализация за Alfa 4C.

Визуално малкият спортен автомобил е експресивно доразвит. Предната част изглежда по-агресивна, Scudetto е факт и по този начин изглежда триизмерен. Тесните фарове наподобяват дизайна на Alfa Giulia. Големите калници се разпростират настрани и оформят страничната визия на капака на двигателя.

Заден капак със спойлер

Страничната визия е впечатляваща с изключителните вдлъбнатини във вратата, които в същото време служат като канали за всмукване на въздух, за охлаждане на централно разположения двигател. Вместо кръглите задни светлини, в каросерията има вградени кръгли светлини. Двойните изпускателни тръби се намират в новия заден дифузор. Визията на задния прозорец е фино конфигурирана в стила на историческите супер спортни автомобили.

Концернът Adler е вложил цялата си енергия именно в интериора. Матови метални апликации кореспондират с кожа в оранжево и сиво, както и карбонова тапицерия на вратите. Шофьорът управлява посредством трилъчев волан, наблюдавайки цифровия инструментариум, Alfa Romeo Mole Costruzione Artigianale 001 не разполага с инфотейнмънт система.

Информация за двигателя на модела също няма. Alfa 4C се задвижва от 1,75-литров четирицилиндров двигател с мощност 240 к.с. и 350 Нм и с шестстепенна скоростна кутия DSG. За спринта от нула до 100 км/ч ще са му необходими цели 4,5 секунди. Явно Alfa Romeo Mole Costruzione Artigianale 001 в серийното си изпълнение няма да може да достигне същия спринт както при студията. 

*спецификациите са валидни за САЩ

Коментари
comments powered by Disqus