Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza: Вижте какво направихме!

21.04.2011 11:54 2
2
2571888219

Subaru представи четвъртата генерация на Impreza по време на автосалона в Ню Йорк. Продажбите на модела трябва да стартират тази есен.

Новата Impreza е дълга 4414 мм (при хечбека), което е само с милиметър по-малко спрямо предходната версия. Широчината е запазена, но височината е 1463 мм вместо 1475 мм. Въпреки че размерите на каросерията на двата автомобила са почти идентични, междуосието е увеличено от 2621 мм на 2644 мм, което според официалното съобщение на Subaru гарантира „по-просторен интериор при същия въглероден отпечатък спрямо предишния модел.“

Що се отнася до дизайна на четвъртата генерация, вече неведнъж сме споделяли мнението си относно посоката, в която Impreza се развива. В случая обаче няма как да не отбележим множеството заимствани от новия Legacy елементи като разсечената на две радиаторна решетка и изтеглените назад светлини. Друга характерна черта е по-скосеното челно стъкло, което е и причината предната колона да бъде изместена с 20 см напред.

Любопитно е и това, което се случва под капака. За пазара във Великобритания Impreza ще получи новия 1,6-литров боксер (за съжаление динамичните характеристики не са упоменати), комбиниран с петстепенна механична или безстепенна скоростна кутия. При по-високите нива на оборудване CVT трансмисията ще симулира шестстепенна секвенциалнa, като „предавките“ ще се сменят от планки на волана. Американската спецификация ще получи двулитровия атмосферен боксер, който замества предишния 2,5-литров мотор и гарантира с 30% по-добра ефективност.

Четвъртото поколение на Impreza ще се предлага стандартно с двойно предаване, но в два различни варианта. Моделите, оборудвани с петстепенната механична трансмисия, ще разчитат на Continuous AWD системата с вискодиференциал, която разпределя въртящия момент по равно между двете оси и при загуба на сцепление при едната го предава към противоположната. Active Torque Split AWD пък ще бъде стандартна за моделите с безстепенната трансмисия. Subaru Vehicle Dynamics Control системата влиза в базовото оборудване на всички модели, както и ABS, електронната програма за стабилност и за разпередляне на спирачното усилие.

Промени по Subaru Impreza WRX STI няма да има.

Коментари

tctc
при първия бегъл поглед неможах да разбера каква е марката в следващата секунда си помислих че е шевролет абе общо взето на нищо не прилича безличен дизайн от 2.5 на 2 литра 30 процента подобра ефективност браво то обема е намален с толкоз голямо постижение ама едва ли да си е запазил динамиката издишат японците.

Анонимен
Пускат го нарочно преди Великден, когато хората са по позитивни и може би няма да коментират дизайна. Предлагам след празниците дизайнера на колата да бъде уволнен.

comments powered by Disqus