Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX-S, WRX STI 330S & WRX STI 380S: Full Trottle

28.07.2008 19:47 1
1
2571833893

На автосалона в Лондон Subaru Англия представи три специални серии на Impreza WRX, подготвени от придворния тунер на марката във Великобритания Prodrive. Моделите WRX-S, WRX STI 330S и WRX STI 380S се отличават с повишена мощност, визуални изменения и оптимизиран комфорт.

Impreza WRX-S

Благодарение на препрограмиран блок за управление на двигателя и модифицирана изпускателна система Impreza 2.5 WRX-S разполага с мощност от 255 к. с. и 288 Нм максимален въртящ момент при 3000 об./мин. Изпълнението ще бъде снабдено с 18-цолови алуминиеви колела и ще получи предната маска и престилка, както и антикрилото на модела STI. Типичното за Subaru двойно предаване тук е допълнено от заден диференциал, наречен LSD (Limited Slip Differential), и система за оптимизиране поведението Vehicle Dynamics Control.

Impreza WRX-STI 330S

В това изпълнение на преден план излизат 90-милиметровите ауспухови тръби, които стават причина за боботещия шум от работата на двигателя. Производителността на STI скача с 30 "коня" на 330, докато максималният въртящ момент е засилен с 47 Нм до 347 Нм при 3400 об./мин. Автомобилът е обзаведен с кожени предни седалки Recarо, навигационна система, петспицови 18-цолови колела и гуми във формат 245/40. В техническо отношение от друга страна впечатление правят регулируемият от водача централен диференциал DCCD (Drivers Control Centre Differential), както и двете нови системи от версията WRX-S.

Impreza WRX STI 380S Concept

За този модел японската компания обяви, че би могъл да достигне търговката мрежа до шест месеца - всеки екземпляр ще бъде подготвян индивидуално според изискванията на клиента. За да бъде постигната мощност от 380 к. с. експертите от Prodrive подлагат агрегата на тежка "операция". Ходовата част и изпускателната система също ще бъдат видоизменени. На разположение също ще бъде разширен мащабен каросериен кит в комбинация с сребристи или златисти колела от BBS.

Коментари

deso
баси якото

comments powered by Disqus