Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX STi: Lucky Star

26.10.2007 11:10

Компанията-производител на автомобили, носещи марката Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) оповести пазарния старт на новото Subaru Impreza WRX STi в Япония.

Дебютът на третата Impreza WRX STi е белязан от пълно обновяване на дизайна, силовото предаване и ходовата част на автомобила. Усъвършенстваната симетрична система за двойно задвижване и хоризонтално разположеният боксерен двигател превръщат STI в иновативен спортен автомобил, който въплъщава съчетание от удоволствие от шофирането и пълен контрол.

Петвратият модел притежава не само хармонична комбинация от мощен задвижващ агрегат и стегнато окачване, но и различни механизми, оптимизиращи поведението му на пътя. Снабдените с няколко режима на функциониране системи Driver's Control Center Differential (DCCD), Vehicle Dynamics Control (VDC), както и Dynamic Chassis Control Concept (Subaru DC 3) си поставят за цел постигането на максимално удовлетворение у водача на превозното средство.

Дизайнът на Impreza WRX STi е спорна тема, която феновете на досегашните поколения на модела усилено обсъждат. Според мнозинството от тях, автомобилът изглежда твърде тривиален за своя "неумолим" характер, а формите му се възприемат като твърде мекушави и незапомнящи се.

Моделът STi бе очакван с огромно нетърпение в средите на рали-спорта, тъй като хомологационната му дата е фиксирана за 1 януари 2008 година. Това означава, че още в началото на сезон 2008 ще имаме нов представител в клас N4. Получилият кодово название N13 автомобил е революция спрямо предходната модификация N12, което е и предпоставка за сериозни очаквания към рали-боеца. Дали те ще бъдат оправдани обаче, ще можем да видим едва след като конкурентният Mitsubishi Lancer Evo X получи хомологация, което по всяка вероятност ще се случи в средата на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus