На автомобилния салон в Токио Subaru ще покаже новото си купе със задно предаване BRZ, но и най-спортната серийна версия на Impreza. S206 ще разчита на познатия двулитров боксер, но надут до 320 к.с., както и на серия други подобрения.
S206, която е „царицата на STI преработените автомобили“, се отличава от стандартната Impreza WRX STI главно по двигателя. Балансът в масите на буталата, биелите и коляновия вал е оптимизиран, за да може граничният режим на работа да бъде прехвърлен към по-високия регистър на оборотите.
Това, в комбинация с препрограмирания контролен блок, турбокомпресора с търкалящи се лагери и изпускателната система с по-ниско обратно налягане, е причината максималната мощност да нарасне от 300 на 320 к.с., а въртящият момент да достигне 431 Нм. Същевременно реакцията при подаване на газ е подобрена значително в диапазона на ниските и средните обороти.
Сериозни корекции има и по шасито. То е оборудвано с амортисьори на Bilstein, STI пружини, разпъваща щанга за коша отпред и модифицирано окачване на предната ос, което с 19-цоловите колела на BBS с гуми Michelin Pilot Super Sport гарантира отлично поведение и при високи странични натоварвания.
Базираният на Subaru Impreza WRX STI модел с четири врати може да се похвали още с нови спойлер, радиаторна решетка и броня, които да оптимизират аеродинамичната му ефективност. Тапицираният с алкантара салон пък е оборудван със спортни седалки Recaro.
Производството на S206 ще бъде ограничено на 300 бройки, 100 от които са предвидени за серията NBR. Тя ще маркира успеха на Subaru в SP3T класа на „24-те часа на Нюрбургринг“ и ще добави към пакета карбонов покрив и нов заден спойлер