Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Impreza WRX STI spec C: Бие го сачмата

23.12.2010 14:47

Subaru показа последната версия на Impreza WRX STI spec C, която е предназначена само за японския пазар. Продажбите на модела би трябвало да започнат преди Нова година.

Spec C следва промените, заложени от последната версия на Impreza WRX, която японците представиха в Ню Йорк през пролетта на настоящата година. Направени са някои минимални промени, като новите сачмени лагери на турбоомпресора, оптимизираната система за охлаждане на интеркулера и ремапинга на електронния блок. В резултат максималната мощност на двулитровия боксер достига 308 к.с., а въртящият момент – 430 Нм.

Корекции има и по силовото предаване, като Torsen диференциалът отстъпва мястото си на механичен с ограничено приплъзване. Шасито пък е подсилено с нова подрама, а стандартната горивна помпа е модифицирана, за да предоставя постоянно количество гориво към двигателя дори и при екстремно шофиране.

Боецът на Subaru е преминал и през лека диета. Предният капак е алуминиев, поставен е по-малък акумулатор, предното и страничните стъкла са заменени с ламинирани, а към това са добавени и новите 18-цолови алуминиеви колела с гуми на Bridgestone 245/40R18. Спирачната система на Brembo е стандартната, а спортните седалки на Recaro са опция.

Успоредно с Impreza WRX STI Spec C Subaru показа и Impreza WRX STI tS. Тази версия е базирана на седана и включва серия от модификации, като най-съществената от тях е новият покрив от карбон. Моделът ще се предлага с два двигателя – горепосочения двулитров боксер и 2,5-литровия му аналог с 300 к.с. и 350 Нм. Серията ще бъде ограничена на 400 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus