Subaru показа последната версия на Impreza WRX STI spec C, която е предназначена само за японския пазар. Продажбите на модела би трябвало да започнат преди Нова година.
Spec C следва промените, заложени от последната версия на Impreza WRX, която японците представиха в Ню Йорк през пролетта на настоящата година. Направени са някои минимални промени, като новите сачмени лагери на турбоомпресора, оптимизираната система за охлаждане на интеркулера и ремапинга на електронния блок. В резултат максималната мощност на двулитровия боксер достига 308 к.с., а въртящият момент – 430 Нм.
Корекции има и по силовото предаване, като Torsen диференциалът отстъпва мястото си на механичен с ограничено приплъзване. Шасито пък е подсилено с нова подрама, а стандартната горивна помпа е модифицирана, за да предоставя постоянно количество гориво към двигателя дори и при екстремно шофиране.
Боецът на Subaru е преминал и през лека диета. Предният капак е алуминиев, поставен е по-малък акумулатор, предното и страничните стъкла са заменени с ламинирани, а към това са добавени и новите 18-цолови алуминиеви колела с гуми на Bridgestone 245/40R18. Спирачната система на Brembo е стандартната, а спортните седалки на Recaro са опция.
Успоредно с Impreza WRX STI Spec C Subaru показа и Impreza WRX STI tS. Тази версия е базирана на седана и включва серия от модификации, като най-съществената от тях е новият покрив от карбон. Моделът ще се предлага с два двигателя – горепосочения двулитров боксер и 2,5-литровия му аналог с 300 к.с. и 350 Нм. Серията ще бъде ограничена на 400 бройки.