Японската модификация е най-икономичният вариант на новото комби
В гамата на Subaru за Япония има попълнение: появи се шестото поколение на комбито Legacy Outback. Вече се приемат предварителни поръчки. Новият модел се различава от Outback за САЩ, Европа и Русия не само по местоположението на волана, но и по двигателя. На световните пазари автомобилът, подобно на седана Legacy, има атмосферен 2,5 (184 к.с., 239 Нм / 169 к.с., 252 Нм / 188 к.с., 245 Нм) под капака, в зависимост от страната на продажба) или турбо агрегат 2,4 (263 к.с., 376 Нм). А японската интерпретация е е оборудвана с боксеров турбо двигател 1,8 (177 к.с., 300 Нм), подобно на Levorg и японската версия на Forester.
Бензиновият двигател 1,8 DIT е оборудван с директно впръскване и е приятелски настроен с вариатора Lineartronic, както и със задвижване на всички колела.
Стандартното оборудване на всички конфигурации включва набор от системи за безопасност и помощници на водача eyeSight от ново поколение, използващи високо прецизни триизмерни карти. Комфортът се подобрява от озвучителната система Harman Kardon и седалките от напа кожа. Има избор от няколко цвята на тапицерията (черен, сив, кафяв) и различни опции, като например люк.
С новия двигател универсалното комби Subaru Legacy Outback изразходва само 6,3 л на 100 км в японския комбиниран цикъл JC08 и 7,69 л / 100 км в комбинирания световен WLTP. За сравнение, европейската версия на модела Outback 2.5 с аспирация изисква 8,6 л/100 км (WLTP с комбиниран цикъл), а американската версия на Outback, оборудвана с двигател със свръхкомпресор 2,4 - 7,84 л / 100 км (магистрален цикъл според EPA метод). Така японците получават най-икономичния вариант на новото комби..