Японците ще могат да оценят всички нововъведения още през октомври 2020 година
Дебютира новото поколение на комбито Subaru Levorg. Близкият роднина на Impreza премина върху модулната платформа Subaru Global Platform с окачване McPherson отпред и с двойни носачи отзад. Levorg е първият модел на Subaru, опитал корпоративната идентичност Bolder със смели дизайнерски решения, но това не е автомобилът с пет врати, който ще влезе в историята. И именно на Levorg дебютира окачване с електронно контролирани амортисьори (от ZF), което получи версията STI Sport. Levorg също става първият Subaru, който получава въздушна възглавница за пешеходци и виртуално арматурно табло. 12,3-инчов дисплей е включен стандартно.
Второто поколение на Subaru Levorg е пременено отвсякъде. Увеличението на дължината е с 65 мм (4755), а широчината и височината са по-големи с 15 мм (съответно до 1795 и 1500). Разстоянието между осите също става по-голямо - 2670, вместо 2650 мм. Просветът на комбито е 145 мм.
Базовият списък на оборудването включва осем въздушни възглавници (включително пешеходна), система за стабилизация, двузонов климатроник , безключов достъп в салона и стартиране на двигателя с бутон, сензор за дъжд и мултимедиен комплекс Starlink с вертикален 11,6-инчов сензорен екран. Отопляемите задни седалки не са задължителни.
Комбито е оборудвано с джанти от леки материали с диаметър 17 или 18 инча, както и електрическа задна врата със система за отваряне при допир (просто докоснете всяка част на каросерията до задната емблема). Обемът на багажника достига 492 литра, но все още има място за багаж отдолу (69 литра) под пода. Предшественикът разполага с товарно отделение от 522 литра.
Нов бензинов двигател дебютира и в Levorg. Това е боксеров четирицилиндров мотор от серията CB18 с работен обем 1,8 л с директно впръскване и турбокомпресор. Агрегатът генерира 177 к.с. и 300 Нм и работи в тандем с вариатор на клиновидна верига Lineartronic. Няма алтернатива и задвижването е двойно, със съединител на задната ос. Между другото, версията STI Sport има същото задвижване , но в допълнение към адаптивните амортисьори спортният модел има и външен и вътрешен декор, и усъвършенствана система за избор на режим на шофиране Drive Mode Selec. Петте профила (Comfort, Normal, Sport, Sport + и Individual) се различават в настройките на волана, окачването, силовото предаване и трансмисията.
Модификацията STI Sport се отличава с оригиналната радиаторна решетка, лети джанти с гуми 225/45 R18 и табели на каросерията. Вътре има спортни седалки с двуцветна кожена тапицерия, различен волан и метални педали.
Невъзможно е да не посочим системите за сигурност. Levorg е първият Subaru, получил система EyeSight от ново поколение с подобрена стерео камера и четири сензора в ъглите на каросерията, отговаряща за автоматичното спиране и поддържането на лентата. Това оборудване не изисква допълнително заплащане. Но липсващият преди това в Subaru комплек EyeSight X се предлага като опция.Той включва полуавтопилот, който позволява управление без ръце на волана в задръстване, както и адаптивен круиз контрол, свързан към GPS сателитна навигация и японския аналог Michibiki и регулира скоростта в зависимост от пътя. Японците ще могат да оценят всички тези нововъведения още през октомври 2020 г., когато започват продажбите на Levorg.