Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru WRX: Сам по себе си

18.07.2011 10:51

Subaru WRX ще бъде изцяло нов модел, който ще се дистанцира от Impreza. Японците подготвят и STI версия, с която да се върнат в Световния рали шампионат.

Новият WRX ще се появи на пазара през 2014 г. и ще представлява класическо спортно купе. Той ще използва платформата на Impreza, но ще се различава по множество показатели спрямо нея, включително и по по-късото междуосие. Целта на японската компания е този модел да й гарантира една добра база, върху която да подготви бъдещия си състезателен автомобил.

„Първото нещо, което трябва да разберете за напълно новия WRX, е че той е проектиран още от самото си начало да печели състезания“, коментира неназован източник от Subaru за Motor Trend. „Ето защо сме се концентрирали главно върху всичко свързано с теглото, да не пропускаме и по-късото междуосие, което гарантира по-бързо и по-прецизно завиване. Комбинирайте това с нашата доказала се система за двойно предаване и ще получите един истински победител.“

Subaru WRX ще се сдобие с STI версия. Именно тя ще се използва като база за развитие на рали автомобила на японците. Стандартният вариант ще получи 1,6-литров боксер с турбокомпресор, чиято максимална мощност ще бъде около 270 к.с., а спортната STI ще може да се похвали с 300 к.с. Subaru развива и система за принудително пълнене, която комбинира турбо и механичен компресор.

Коментари
comments powered by Disqus