Първите доставки трябва да бъдат достъпни от 460 000 щатски долара (395 000 евро)
По случай 24-те часа на Нюрбугринг, в който участва суперавтомобилът 004C, Scuderia Cameron Glickenhaus изпрати прототипа 004S на пистата за димонстрация, изпълнена от самия бос Джим Гликенхаус.
24-те часа от Нюрбургринг 2020 бе превъзходна витрина за моделите на американския производител Scuderia Cameron Glickenhaus, които се отличаваха там по повече от един начин.
SCG 004C, участвал в състезанието, завърши 14-и в надпреварата при ужасни условия и по този начин направи отличен старт, за да смени и без това много успешния SCG 003, който бе заел пол позишън на събитието през 2017 г.
Но още преди състезателната версия SCG 004 да направи своя отпечатък на пистата, прототипът SCG 004S, все още покрит с камуфлажната си ливрея, участва в парад по пистата Eifel.
SCG 004S („S“ в 004S означава „Stradale“, път на италиански), приготвен в студиото на SCG, базирано в Данбъри, Кънектикът, показва линии, подобни на състезателния модел (аеродинамични допълнения по-малко), има 600 кг притискателна сила при 300 км/ч и се задвижва от 5,0-литров V8 агрегат, развиващ около 650 к.с., свързан с 6-степенна ръчна скоростна кутия.
SCG 004S трябва да предлага интересни изпълнения, които дори ще бъдат доработени по-нататък с версията CS на SCG 004, запазена от своя страна за ексклузивно използване на писта, като това, което McLaren предлага например със своите модели. GTR (P1 GTR, Senna GTR ...).
Първите доставки на SCG 004S, които трябва да бъдат достъпни от 460 000 щатски долара (приблизително 395 000 евро) според информацията, предложена от SCG, трябва да се извършат през 2021 г.