Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Superformance MKIII-R печели с аеродинамика

18.05.2020 17:41

Всеки собственик има право да персонализира цветовата схема на екстериора и интериора

Роудстърът Shelby Cobra Roadster е един от най-разпознаваемите автомобили на планетата. Директен потомък на ателието на Керъл Шелби - Shelby American Inc. и до днес произвежда няколко варианта на модела. Да, и екземпляри на автомобила също са достатъчни, но не всеки е бил лицензиран навремето лично от Шелби. Бюрото Superformance, основано от бизнесмена Джим Прайс през 1994 г., е единственото, което има одобрението на маестрото. Superformance MKIII-R е почти идентичен с клонинга MKIII Cobra, но е оборудван с агресивен бодикит за каросерията, нов диференциал с ограничено плъзгане Dana Hydra-Lok и V8 7,0 двигател (517 к.с., 699 Нм) от състезателния пакет на Roush.

Дължината на модела без аеродинамичен комплект на каросерията  е 3860 мм, широчината - 1753 мм, височината - 1219 мм. Междуосието - 2286 мм. Масата на конструкцията, с изключение на двигателя, е 835 кг, а с него може да нарасне до 1207 кг. Основното оборудване включва хидравличен волан и LED светлини .

Аеродинамичният бодикит включва доработени сплитер отпред, дифузор отзад, както и допълнителни вентилационни отвори отпред пред капака и зад арките на колелата. Избор от няколко вида изпускателна система. Срещу доплащане - мек покрив .

Стандартни са американските алуминиеви джанти Racing в стила на отдавна фалиралата компания Halibrand с гуми с размери 255/60 R15 на предната и 275/60R15 на задната ос. Роустърът е оборудван с опционални 18-цолови джанти.

Срещу доплащане базовите панели на конструкцията от фибростъкло могат да бъдат заменени с алуминиеви. Под капака на усъвършенствана модификация, подобно на предшественика си, е скрита стоманена рамка от правоъгълни тръби с размери 51 на 102 мм. Отпред и отзад си монтирана А-образни рамена с неравна дължина с регулируеми спирачки Bilstein. Четирибуталните апарати  Wilwood отпред и еднобуталните отзад също са стандартно оборудване. Като опция предните апарати могат да бъдат заменени с шестбутални. Цената на MKIII-R започва от 79 900 долара, но има едно, но - цената не включва мотора.

Направен с помощта на съвременни компоненти и използване на усъвършенстван аеродинамичен комплект за каросерията, автомобилът на ателие Superformance ще струва по-малко от първоначално пуснатия наскоро автомобил. Там цената започва от 95 995 долара .

Всеки собственик има право да персонализира цветовата схема на екстериора и интериора почти сам. За таблото се използват циферблати Smith и превключватели Lucas. Бутон за стартиране на двигателя, климатик и аудио система не са задължителни.

В този подход няма нищо изненадващо - американската компания Shelby със своята Cobra използва подобна схема. За монтаж в MKIII студиото Superformance предлага избор на осемцилиндрови двигатели на Ford от 5,8 до 7,5 литра, но за версията с буквата R се препоръчва използването точно на седемлитров агрегат Roush с мощност до 568 к.с.и 698 Нм. Цена - до 24 250 долара без двигателя. Агрегатите могат да работят в комбинация с четиристепенна механична трансмисия на Ford или ръчна Tremec с пет предавки. За една година американска компания произвежда само 20 автомобила MKIII-R.

Коментари
comments powered by Disqus