Миркат ООД представи пред свои клиенти, партньори и журналисти плана на марката
Вечерта на 25 септември в столичната галерия за модерно изкуство „Оборище” 5, официалният вносител на Suzuki за България – Миркат ООД, представи пред свои клиенти, партньори и журналисти, плана на японския производител за трансформация на автомобилната си гама и пълно навлизане в ерата на хибридните автомобили.
Почти всички автомобилни марки вече имат хибриден или електрически модел в портфолиото си, но малко са тези, които интегрират алтернативни технологии за задвижване в цялата си гама. Suzuki се нарежда сред пионерите тук и в това няма нищо изненадващо, отбелязват от Миркат ООД, припомняйки пред гостите на събитието рекордите, поставени с превозни средства на японския производител: през 2007 г. Suzuki Samurai достига до най-голямата надморска височина от 6626 м, а през 2015 г. Suzuki RMZ450 се изкачва до 6 647 м. Изглежда за Suzuki няма граници, защото наскоро компанията обяви участието си в конструирането на лунохода Hakuto -R, където се включва със своята доказана експертиза в разработването на автомобили със задвижване на четирите колела.
Хибридната технология на Suzuki комбинира интегриран стартер генератор и литиево-йонна батерия, като системата презарежда батерията с електричество, генерирано от енергията при намаляване на скоростта на автомобила, за да подпомогне ускорението на двигателя и подобри горивната ефективност. Казано накратко, системата пести гориво, като в същото време осигурява максимална ефективност, без ограничения на пробега и специална поддръжка. С тази технология няма да ви се налага да променяте стила си на шофиране - просто сядате зад волана и се наслаждавате на вълнуващо шофиране.
Първят модел на Suzuki с хибридна технология – Baleno, беше представен на клиентите през пролетта на 2016 г. Малко след това Swift и Ignis също се сдобиха с нея, но и при трите модела хибридната система се предлагаше като опция само в най-високите нива на оборудване.
От този месец вече са налични за поръчки моделите Ignis и Swift, оборудвани с леката и компактна хибридна система в цялата си продуктова линия, а в края на 2019 г. ще започне и производството на новите хибридни SUV модели – Vitara и S-Cross. Това реално означава, че от началото на 2020 г. всички модели в гамата на Suzuki ще се предлагат с хибрид.
За първите осем месеца от годината българският пазар отчита 10% дял на автомобилите с алтернативно задвиждане, в това число и тези с хибридна технология, 52% са регистрираните нови автомобили с бензинови двигатели и 38% дизеловите. От Suzuki вярват, че родният пазар ще следва глобалните тенденции, които обещават над 30% пазарен дял за хибридните и електрически автомобили през 2025 г., и техните конкурентни ценово модели ще бъдат сред предпочитаните. Какво ще се случи само бъдещето ще покаже, а до тогава – Think Hybrid. Drive Suzuki.