Скокът се дължи основно на силния интерес към най-новия компактен SUV на марката – Ignis
През първите три месеца на 2017г. продажбите на нови автомобили Suzuki от независимата дилърска мрежа на марката в страната (без продажбите от собствения шоурум на вносителя на марката), отбелязват ръст от над 130% спрямо същия период за миналата година, обяви Илиян Иванов - директор Продажби и развитие на дилърската мрежа в Suzuki в България.
Обновената и разширена дилърска мрежа на Suzuki покрива всички големи областни градове в страната: София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Стара Загора, Велико Търново и Габрово.
Скокът в продажбите се дължи основно на силния интерес към най-новия компактен SUV на марката – Ignis, представен на нашия пазар през декември 2016 г. и на флагмена Vitara, който през изминалата година влезе в топ 10 на най-продаваните SUV модели у нас (по данни на Асоциацията на автомобилните производители за продажбите на леки автомобили). С принос за добрия резултат е и впечатляващо просторния хечбек Baleno, който бе сред родните финалисти в надпреварата за престижната награда Автомобил на годината 2017.
Общият резултат за продажбите на Suzuki за януари, февруари и март тази година е с ръст от над 60% спрямо първите три месеца на 2016 г.
От компанията вносител споделят, че резултатът е очакван и на негова основа амбициозно възнамеряват да увеличат допълнително своя пазарен дял до края на настоящата 2017 г. Напълно възможно, имайки предвид очакваната съвсем скоро премиера на изцяло новия Swift – емблематичен модел на японския производител с над 5 милиона продадени единици в целия свят.