Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki очаква ръст в Европа заради SUV моделите

13.02.2018 16:23
Suzuki очаква ръст в Европа заради SUV моделите

Компанията иска да реализира 280 000 нови продажби през 2018 г. на Стария континент

Suzuki очаква продажбите на нови автомобили в Европа да растат през тази година, подпомогнати от силната гама на SUV модели.

Компанията се стреми да реализира продажби от 280 000 единици през 2018 г. в европейския регион, който включва Русия и Турция, каза главният изпълнителен директор Тошихиро Сузуки. Това ще бъде с 10 000 броя повече в сравнение с миналата година.

"Планираме да продължим да растем постепенно", каза той на бизнес конференция, организирана от списание Quattroruote на 6 февруари.
Suzuki очаква дизелите в крайна сметка ще бъдат изтласкани от пазара, тъй като разходите за посрещане на бъдещите емисионни норми се покачват, но подчерта а, че налагането на електрическите автомобили ще бъде по-бавно, отколкото много хора очакват.

Преобразуването на автомобилите, задвижвани с батерии, няма да настъпи преди 2050 до 2060 г., каза Осаму Сузуки, баща на Тошихиро и бивш главен изпълнителен директор на автомобилната компания в телевизионно интервю по време на същата бизнес конференция на 6 февруари.

Тошихиро Сузуки  посочи някои от проблемите, които би възпрепятствали бързия преход към изцяло електрически автомобили. Например, ако половината от европейските автомобили се захванат с електрически автомобили, Европа ще се нуждае от още 18 атомни електроцентрали в допълнение към сегашните 78. Хибридните двигатели са по-подходящо решение, каза той.

Японският автомобилен производител няма намерение да се върне отново на  пазара в САЩ, който го напуснал през 2013 г., но е отворен за по-нататъшно сътрудничество с други автомобилни производители, каза Тошихиро Сузуки.
Компанията сътрудничи с Toyota за екологосъобразни технологии, системи за безопасност, информационни технологии и съвместни доставки на продукти и компоненти.

Партньорството на Toyota идва след сътрудничеството на Suzuki с Volkswagen Group, което приключи през 2015 г. Suzuki обвини VW, че иска да поеме контрола, докато VW се противопостави на закупуването на дизелови двигатели от Fiat от страна на Suzuki, вместо свои собствени.

Продажбите на Suzuki на пазарите на ЕС и ЕАСТ нараснаха с 21% през миналата година до 240 563 единици, според данните на агенцията за пазарни анализи JATO Dynamics. Най-продаваният автомобил на марката е Vitara с 72 183 нови регистрации, следван от Ignis с 40 842 продажби.

 

Коментари
comments powered by Disqus