Японската компания затваря всичките си заводи за по три дни месечно.
Японската компания Suzuki Motor, която е изключително успешна в сегмента на малки автомобили, прогнозира влошаване на финансовия си резултат за втора поредна година заради сриващите се печалби и поскъпването на йената.Според актуализираните разчети нетният доход на Suzuki може да намалее с 82 процента до 5 млрд. йени (51 млн. щ. д.) за финансовата година, която приключва през март 2010. За предишния период той бе 27.4 млрд. йени.
За да намали негативните ефекти, президентът на компанията Осаму Сузуки предвижда ново значително орязване на разходите и спиране на производството за по три дни всеки месец.
Продажбите на Suzuki на ключови пазари като Европа и Северна Америка се сринаха драстично. Тези в Индия бележат рекорден ръст, но ползата от това се неутрализира от неизгодния обменен курс на йената. "Трябва да избегнем отрицателния финансов резултат, независимо на каква цена", коментира Осаму Сузуки на пресконференция във фирмената централа в Токио.