Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki S-Cross: Отново в играта

05.09.2022 08:28

Първа среща с основно обновения Suzuki S-Cross

Suzuki S-Cross дебютира през вече доста далечната 2013 година и като цяло може да се определи като един доста сполучлив автомобил. Само три години след началото на производството си, моделът беше подложен на фейслифт с основно козметични промени, най-сериозната от която засягаше офомлението на предната част (решение, което така и не беше възприето еднозначно, тъй като според мнозина S-Cross имаше по-сполучлив дизайн преди обновлението). Сега за моделната 2022 година японският производител пуска в продажба нова генерация на модела, която в същината си представлява сериозно ревизиран вариант на досегашния.

Предницата е придобила значително по-самоуверено излъчване, като основен детайл тук е уголемената радиаторна решетка с ефектна хромирана напречна лайстна в горната част, която хармонично прелива към линията, разделяща на две вертикали части предните светлини. Задната част от своя страна е получила големи прозрачни светлини, визуално свързани помежду си с тъмна ивица, разположена над нишата за регистрационната табела. Всъщност профилът на каросерията е този, който издава тясното технологично сходство между досегашния и актуалния вариант на S-Cross.
Вътре дизайнът е променен доста основно, най-вече благодарение на по-големия (до девет инча при по-високите нива на изпълнение) и по-високо разположен сензорен екран на инфо-развлекателната система, както и на изцяло новите вентилационни отвори. Мултимедийната система е оборудвана с технологиите Android Auto и Apple Car Play, така че интегрирането на съдържание и функции от смартфон е достатъчно лесно. За голяма радост класическите бутони на централната конзола и волана са съхранени и все така ергономично подредени и прегледно надписани, климатикът също се управлява по конвенционален начин, така че единствените леки затруднения при управлението на функциите биха могли да дойдат от малко мудно реагиращия на моменти тъчскрийн.

Далеч по-важно и съществено е например усещането за солидност, което оставя сглобката на автомобила – като типичен японец, S-Cross не издава никакви неприятни или притеснителни шумове дори при шофиране с прилично темпо през пресечен терен. Материалите са по-скоро здрави и издръжливи, отколкото изискани, но това приляга на честния нрав на машина като тази.

Динамиката на оборудвания с технология мек хибрид задвижващ тракт, включващ последната версия на добре познатия 1,4-литров четирицилиндров бензинов турбомотор Boosterjet е абсолютно адекватна за автомобил с предназначението на S-Cross, тягата е много уверена, развъртането на обороти е сравнително спонтанно, а превключването на предавките е стегнато и прецизно. За пореден път ще отбележим като плюс и наличието на двойно предаване, което значително разширява реалната функционалност на един кросоувър или SUV. Системата Allgrip Select напълно очаквано впечатлява с надеждна и стабилна работа.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

S-Cross е направен типично по японски автомобил – солиден, удобен във всекидневието, с добре работещо двойно предаване и интуитивно управление на функиите. За съжаление, подобно на повечето нови модели, моделът е станал доста по-скъп в сравнение с преди.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus