Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Suzuki Swift: Тънка червена линия

05.06.2017 08:59

Шестото поколение на Suzuki Swift се представя като един впечатляващ градски автомобил

Новото издание на Swift със сериозен устрем се завръща към класическите ценности на японския производител, чиято основна сила винаги е била в създаването на интелигентно направени малки автомобили. Нещо повече – при новият Swift понятието „малък автомобил“ следва да бъде интерпретирано по възможно най-положителния начин. На следващите редове ще се опитам да обясня защо смятам така.

Малък отвън, неочаквано голям отвътре

На първо място, в ерата на повсеместна акселерация в практически всички възможни автомобилни категории, новият Swift не достигнал до размери, характерни за по-горния клас. Даже напротив – дължината на каросерията е намалена с един сантиметър. За сметка на това междуосното разстояние е пораснало с два сантиметра, а широчината – с цели четири сантиметра. Приятна изненада номер две – подобно на Baleno и Ignis, Swift може да се похвали с удивително ниско на фона на конкуренцията собствено тегло, при това независимо от факта, че оборудването за безопасност е сред най-широкообхватните в класа.

Достатъчно е дори бегло да сте запознати с начина на мислене на типичния японски инженер, за да предположите до какво са довели изброените промени. Абсолютно вярно – Swift отново се е превърнал в един от онези мъници, които отвътре предлагат много повече, отколкото може да предположите по външността им.

Повече за първите ни впечатления от новото издание на Suzuki Swift можете да откриете на страниците на юнския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus