Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Световен ден на Земята: ден за опазване на климата

21.04.2021 15:44

Обединяване на усилията за допълнително намаляване на емисиите на CO₂

Porsche подчертава своите амбиции за устойчивост: производителят на спортни автомобили използва Световния ден на Земята на 22 април 2021 г., за да повиши отново всеобхватната осведоменост относно защитата на климата сред работната си сила. Денят за действие ще се съсредоточи върху така наречения # Project1Hour: Porsche дава възможност на всички свои служители да прекарат един час, фокусирайки се върху тази тема. По-конкретно, компанията ще предоставя информация за фактите и последиците от климатичната криза с помощта на специален онлайн семинар, ще предлага храна за размисъл чрез виртуални презентации или ще кани служители да участват в теста за климата. Целта тук е допълнително да увеличи личния принос на всеки служител за избягване на CO₂. # Project1Hour се провежда в целия концерн Volkswagen, който обяви Световния ден на Земята за ден на климата на Volkswagen.

Porsche се ангажира със споразумението за опазване на климата на Конференцията на ООН за климатичните промени - Парижкото споразумение. Тук декарбонизацията играе ключова роля. В типичния за Porsche стил, компанията си е поставила конкурентна цел: „До 2030 г. Porsche се стреми да постигне въглероден неутралитет през цялата си верига на стойността и за целия жизнен цикъл на новите си продадени автомобили. За тази цел вече взехме конкретни решения чрез нашата програма за декарбонизация. Всеки човек също може да поеме свой личен ангажимент “, казва Оливер Блуме, председател на изпълнителния съвет на Porsche AG. „Денят на климата на Volkswagen допринася за опазването на климата: той ще спомогне за повишаване на осведомеността и ще предаде необходимата информация, за да можем да се противопоставим на изменението на климата, като предприемем действия сами.

Начинът на Porsche: електрическата мобилност като цялостен подход

Въглеродна неутралност при Porsche означава: максимално избягване и намаляване на въглеродните емисии. Само когато тези две опции са изчерпани напълно, производството на спортни автомобили използва внимателно подбрани мерки за компенсиране на въглерода, за да запълни разликата, за да осигури въглероден неутрален отпечатък. Като конкретни мерки всички основни заводи на компанията са неутрални спрямо въглерода от началото на годината: Цуфенхаузен от 2020 г., последван от Вайсах и Лайпциг през януари 2021 г. Освен това целта е да се инвестират над 1 млрд. евро в мерки за декарбонизация през следващите десет години.

Porsche достигна крайъгълен камък със световната премиера на Taycan Cross Turismo в началото на март: универсалният модел сред електрическите спортни автомобили е първият в света автомобил, който е неутрален на въглерод през цялата си фаза на използване. Следват по-нататъшни серии от модели. По-специално се планира повече от 80 на сто от продадените нови автомобили да бъдат предадени на клиентите като чисто електрически модели или хибриди с присъединяване до 2030 г. Целта е да се постигне 50-процентен дял от нови автомобили с електрически двигатели до 2025г.

Porsche използва многоизмерен подход към опазването и устойчивостта на климата. Един добър пример за това е заводът за каменно брашно на площадката в Лайпциг, който помага за превръщането на остатъците от бои в автомобили в цимент. Във вътрешното си хранене Porsche също се грижи ефективно да използва хранителните запаси, като също така се опира на изкуствения интелект. С помощта на алгоритъм за дълбоко обучение AI извлича препоръки кои ястия трябва да се предлагат и в какви количества. AI отчита различни фактори като минали продажби, както и календара и данните за времето

Коментари
comments powered by Disqus