Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Световният рали крос шампионат става електрически

07.06.2018 17:58
Световният рали крос шампионат става електрически

Williams ще бъде доставчик на батериите, двигателите ще са от Формула Е

На днешното си заседание в Манила Световният съвет по моторни спортове прие предложението Световният шампионат по рали крос да използва единствено електрически автомобили от 2020 година. Задвижването ще бъде поверено на два електромотра, чиято максимална мощност ще достига 500 кВт.

Правилникът за електродвигателите ще бъде идентичен на този във Формула Е, но ФИА ще прилага допълнителни рестрикции, за да ограничи разходите. Другият механизъм за намаляване на бюджетите е свързан с унифицирането на батериите и шаситата. Williams ще бъде доставчик на батериите, докато Oreca ще подготвя самите автомобили.

WorldRX ще включва два шампионата – за пилоти и за производители, като резултатите на четирите най-предно класирали се автомобила на даден производител ще влизат в отборното класиране. Частните тимове ще се борят за отделен трофей. 

Форматът на състезателния уикенд няма да се променя и отново ще включва тренировка, четири квалификации, полуфинал и финал. Календарът ще бъде ограничен до 12-14 кръга. 

Коментари
comments powered by Disqus