Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Така правят Bugatti Divo и Chiron Sport

10.06.2019 12:31

Преди да бъде монтиран двигателят W16 е тестван в продължение на 8 часа на стенд

Производството на един екземпляр на Bugatti Chiron е дълъг и прецизен процес. Производителят от Молсхайм е наел двадесет нови служители, за да извършват сглобяването на 80 автомобила тази година, малко повече от произведените през 2018 г. (76 единици).

Заедно със "стандартния" модел Chiron, Bugatti току-що започна сглобяването на първите екземпляри на Bugatti Divo и Bugatti Chiron Sport "110 ans Bugatti", два нови продукта, които ще подпомогнат увеличаването на производството на компанията през 2019 г., а за тази цел е било взето решение да бъдат засилени производствените и логистични екипи на производителя с трикольора.

Bugatti Chiron, подобно на Veyron преди него, изисква цялото  внимание на техниците, които отговарят за неговото сглобяване в ателието на Bugatti, което е на площ от 1000 кв.м с клинична чистота и спокойна атмосфера.

Двигателят W16, който е тестван в продължение на 8 часа на стенд, преди да бъде монтиран на шасито (чрез 14 титанови винта), е обект на всички грижи, както и на различните етапи на конструкцията на автомобила. Като цяло са сглобени около 1800 компонента и са проверени 3800 точки на затягане, преди автомобилът да отиде на стенда за двучасово симулиране с пикови натоварвания.

Автомобилът след това получава каросерията, върху която са нанесени няколко слоя боя (до осем). Най-накрая идва ред на оборудването на салона, чийто пълен монтаж изисква четири дни, след което колата бива опакована в прозрачно фолио преди да започнат първите пътни тестове.

Официалните пилоти на Bugatti след това провеждат финален тест (350 километра и осем часа на пътя или на писта), след което автомобилът се връща в монтажния цех, за да бъде отстранен защитният филм и да получи покритията на каросерията.

"Начинът, по който произвеждаме нашите модели , които изработване ръчно в специална атмосфера, ни прави уникални," споделя със самочувствие Кристоф Пиошон, директор по производството и логистиката в Bugatti и директор на предприятието в Молсхайм от 2013 г. "Това е висша мода в автомобилостроенето. "

Коментари
comments powered by Disqus