Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Така ще изглежда електрическият кросоувър Mazda

22.10.2019 09:32 1
1
7686663597
Така ще изглежда електрическият кросоувър Mazda

Новият модел на японската марка ще се казва MX-30, ще дебютира на салона в Токио

В интернет се появи първото изображение на прототипа на електрическия кросоувър Mazda, който ще бъде първият сериен „зелен“ модел в историята на японската марка. Публичната премиера на автомобила ще се състои на автосалона в Токио.

Съдейки по снимката, новият модел ще се казва MX-30 и ще дебютира под формата на концептуален автомобил. Той ще използва схема с малки задни врати, които се отварят срещу посоката на движение. Подобна конструкция например бе използвана в спортния RX-8.

Външният вид на Mazda MX-30 ще бъде по-нататъшно развитие на философията на корпоративния дизайн Kodo. В допълнение, някои стилистични решения ще бъдат заимствани от новото поколение на фамилията Mazda3. Интериорният дизайн използва изключително екологични материали.

По предварителни данни серийният модел ще има две модификации: напълно електрическа, както и с малък роторен двигател, който ще действа като генератор за дозареждане на батериите. Самият електрически агрегат ще генерира 105 кВт (143 к.с.) и 265 Нм въртящ момент. Двигателят се захранва от литиево-йонна батерия с капацитет 35,5 кВт/ч.

Заслужава да се отбележи, че по-рано Mazda вече имаше собствен електромобил. През 2012 г. японската марка пусна "зелена" версия на електрическия хечбек Demio (Mazda2), но тя беше произведена в лимитирана серия от 100 екземпляра и се предлагаше само на лизинг за корпоративни клиенти.

Коментари

gvaley
Корпоративният дизайн Кодо от красив е станал грозен в този модел. Отделно, огромният преден надвес и късият заден правят стойката на колата комична, да не говорим за разпределение на масите. После - само 35KWh и мощност под 150 к.с. - трагедия.

comments powered by Disqus