Седанът изглежда красиво, свежо и внушително с интересните си дизайнерски решения
Talisman е най-новият модел на френския производител на коли Renault. Още щом бе представен миналата година, се заговори, че това не е кола за българските пътища. Естествено, заради дупките и постоянните неравности, които най-често се отразяват зле и на най-здравите автомобили.
Най-прясната статистика за търсене на резервни части през август тази година поставя на първо място амортисьорите за Renault Megane 2. Може би съвсем не е случайно, че точно за тази кола се търсят много амортисьори, казват от autodoc.bg. Renault Megane 2 се използва като семеен автомобил, който изминава стотици километри до морето, до Гърция, до някой планински курорт или до баба на село. И по нашите лоши пътища амортисьорите са тези, които лесно "издават багажа". Бързо, лесно и на изгодни цени ги има в autodoc.bg.
Повечето почитатели на Renault са на мнение, че най-новият модел - Talisman, е с доста по-усъвършенствана ходова част и безпроблемно може да кръстосва България дори по четвъртокласните пътища. Той бе представен точно преди година на автосалона във Франкфурт. Изпълнен е на основата на модулната платформа CMF и демонстрира значителни промени в стила на Renault. Renault Talisman вече има в автопарка на френския президент, а целта на производителите е тази кола да намери повече корпоративни собственици.
Седанът се предлага с три дизелови двигателя с мощност от 110 до 160 л.с., като в завода в Дуе вече се работи по бензинови версии на Renault Talisman с мощност 150 и 200 к.с. Renault Talisman е единственият модел в D-сегмента на марката и засега френският производител не възнамерява да разработва спортна модификация на Talisman.
Седанът Talisman изглежда красиво, свежо и внушително с интересните си дизайнерски решения. Според експертите най-яркият елемент във външния му вид са светлините - изцяло светодиодни предни фарове и удължени задни светлини. Седанът е със средин размери - дълъг е 4850 мм, широк е 1870 мм и е висок 1460 мм. Купето съчетава стилното оформление с удобството и новите технологии в Talisman.
Информацията за шофьора идва от комбинацията между данните на цветния дисплей пред очите му с неголемия многофункционален волан. При бензиновия модел двигателят е 4-тактов с турбокомпресор и директно впръскване, генериращо 150 или 200 конски сили в зависимост от модификацията. Скоростната кутия е 7-степенна с два съединителя. Дизеловите модели развиват 110 или 160 конски сили. Другата модификация – комбито Renault Talisman Estate, има сходни технически характеристики, но е по-голямо и по-удобно според шофьорите, които вече са имали възможност да тестват тази кола.
тритактов
"четиритактов"? браво, браво, французите откриват вече четиритактовия двигател...