Предвидени са 11 режима на трансмисия и работа на двигателя за различни условия извън пътя
Автомобилът с висока проходимост от Great Wall Motor, обявен като Tank 600, е представен на автомобилното изложение в Ченгду под обозначението Tank 500. От техническа гледна точка обаче няма изненади: независимо окачване отпред, твърда ос отзад и нов пакет от агрегати - V6 3,0 6Z30 турбо двигател (354 к.с., 500 Нм), умерена хибридна система с 48-волтова мрежа, деветстепенна автоматична трансмисия. Задвижването на четирите колела е оборудвано с блокировки отпред и отзад (комплектът зависи от конфигурацията), понижаваща предавка и възможност за блокиране на електромагнитния съединител за включване на предния мост. В същото време са предвидени 11 режима на трансмисия и работа на двигателя за различни условия извън пътя.
Първите брандирани снимки на модела показват едноцветна сребриста версия, а в Ченгду тя беше придружена от по-луксозна двуцветна версия, която също се откроява с радиаторна решетка.
Дължината е 4878 мм (5070 с резервна гума на петата врата), широчина - 1934, височина - 1905, пътен просвет - 224, дълбочина на брода - 800 мм, ъгли на влизане и излизане - 29,6 и 24 градуса. Гуми - 265/60 R18. Новият модел е малко по-голям от Haval H9.
Най-модерният Tank 500 може да се похвали с дисплей и тапицерия от естествена кожа, включително двуцветни вариации, и вътрешна камера, която открива умора и концентрация, като погледне лицето на водача. Приятно е, че при цялото изобилие на екрана физическите бутони на централния панел не са забравени, достатъчно внимание е отделено на техния дизайн и текстура, както и на стилния аналогов часовник в центъра на предния панел.
Салонът използва система с три екрана: арматурното табло е с диагонал 12,3 инча, централният дисплей е 14,6 инча, а екранът на втория ред е 7 инча.
Модулната платформа на 500 ще бъде полезна за други големи автомобили Tank и пикапа Great Wall Cannon X, когато се превърне от концепция в сериен модел. Това ще се случи приблизително преди края на годината. В същото време Tank 500 трябва да се появи на родния пазар на все още неназована цена.
Известно е, че Tank 400 използва монококов корпус и независимо окачване (отпред с двойни носачи, отзад многозвенно). Може да се предположи, че моделите блестят със свръхкомпресорни 2,0 и 3,0 от арсенала на GWM.
Показан в Ченгду, братът на Tank 500, кросоувърът Tank 400, е по-далеч от началото на производството, така че са известни малко подробности за автомобила . Външно роднината на модела 500 е изпълнен в груб, ъглов стил и в това отношение е много близо до показания по -рано прототип на Tank 700. Демо автомобилът може да се счита за по-нататъшно развитие на 700. Твърде рано е да се говори за времето на старта на Tank 400 на пазара.