Мерките са предприети във връзка с намаляване на разходите на индийската компания
Индийската компания Tata Motors отказва да пусне серийна версия на първия си спортен автомобил в историята. Автомобилът под наименованието трябваше да се продава под подмарката TAMO. Запознати са убедени, че взетите мерси са свързани с намаляването на разходите на Tata Motors.
Концептуалният модел за първи път бе показан по време на автомобилното изложение в Женева през март тази година. Новият автомобил има две места. Той е с дължина 3835 мм. Двуместният спортист е построен върху нова платформа и се задвижва от 1,2-литров бензинов двигател.
Мощността на агрегата е 186 к. с. До 100 км/ч индийският спортен автомобил може да ускори за по-малко от 6 сек. Теглото на каросерията е около 800 килограма. Над външния вид на автомобила е работило дизайнерско студио в Торино, Италия.
Предварителните планове включваха производство на лимитирана серия на серийната версия на автомобила с тираж от около 250 екземпляра. Продажбите й трябваше да започнат през 2018.
Миналата година Tata Motors обяви, че преминава към нов дизайн, наречен Impact. Подобен ход е продиктуван от желанието да бъдат удовлетворени желанията на клиентите на Tata. Според главния дизайнер на компанията Пратап Бозе първото впечатление за автомобила се формира у човека за 20 секунди след първата среща. Impact трябва да направи автомобилите на Tata Motors запомнящи се и атрактивни.