Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайнствен прототип намеква за нов открит Mercedes

24.04.2019 14:42

Накрайниците на изпускателната система намекват на битурбо осемцилиндров двигател

Откритите модели  Mercedes-Benz SLC и SL са доста стари. Първият е на осем години, а вторият - на седем. През февруари тази година бе преустановено производството на роудстъра SLC, след като се сбогува с Final Edition. Има подозрения, че той няма да има наследник, а в замяна на двата автомобила може да очакваме по-голям SL от ново поколение.

Не, това не е E-класа за индийския пазар, където седаните до четири метра са много обичани. Това е само тестово "муле" на новия модел на Mercedes, прекроена Е-класа. Но какъв модел, ще разберем по-късно.

Междуосието на "мулето", съдейки по снимките, е около 2,60-2,65 м, което добавя точки към предположението за смяна на SL (сега той има база от 2585 мм, докато SLC - 2430 мм).

Изборът на Е-класа като основа за тестовия прототип може да бъде обяснен просто, ако откритият автомобил получи модулната платформа MRA. Въпреки че според някои източници, все едно SL трябва да има архитектура MSA. Изглежда, че дори и пресата подхвърли идеята за създаване на SLC в името на унифицирането. Автомобилите ще бъдат различни по дължина и интериор: в този случай SLC може да остане роудстър, а новият SL ще бъде кабриолет, но не напълно четириместен, като открита S-класа, а с по-скромен  интериор 2 + 2. В същото време той е по-лек и по-компактен, а следователно и по-динамичен от кабриолета E-класа.

Накрайниците на изпускателната система, като седана E 63, намекват на битурбо осемцилиндров двигател с мощност от порядъка на 600 к.с. (седанът има две модификации - 571 к.с. и 612 к.с.).

Всички тези хипотези остават мъгливи. Но във всеки случай, това не е първото странно "муле" на Mercedes. Да припомним, преди три години, един прототип се движеше по пътищата на базата на скъсено купе S-класа с междуосие от около 2,8 м. Тогава предпазливо предложихме, че разработван бъдещия кабриолет SL.

Така или иначе, следващият SL се разработва в кухнята на подразделението AMG. Освен това платформата MRA от E-класата е много добре позната на специалистите. Неотдавна върху нея бе създаден хечбекът Mercedes-AMG GT. Адаптирането й към новия открит модел може отново да се повтори. През следващата година немците на теория трябва да пристъпят към тестовена самия автомобил със собствена каросерия, тъй като премиерата на SL се очаква през 2021.

Коментари
comments powered by Disqus