Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Можем да го направим!

31.03.2008 16:03
Тайсен: Можем да го направим!

Марио Тайсен е категоричен, че отличните резултати за BMW Sauber в началото на сезона са следствие от радикалния подход при конструирането на новия автомобил.

През 2007 година немският тим бе трета сила на стартовата решетка след McLaren и Ferrari. За да компенсира изоставането, техническият екип на BMW предприе рискова стратегия - вместо да надгражда миналогодишния болид, конструира качествено различен автомобил. Въпреки проблемите с настройките по време на предсезонната подготовка Ник Хайдфелд и Роберт Кубица демонстрираха впечатляваща скорост в първите две състезания за сезона - второ място за Хайдфелд в Австралия и аналогичния резултат за Кубица седмица по-късно в Малайзия.

Основната цел за BMW Sauber през тази година е първата победа. Тайсен вярва, че благодарение на радикалния подход това е напълно постижимо. „Целта ни е да неутрализираме преднината на лидерите и да спечелим първата си победа - амбициозна задача, на която сме напълно отдадени. В първите два старта за сезона нарушихме хегемонията, която Ferrari и McLaren наложиха миналата година. И в двата случая победихме един от водещите отбори. И все пак, твърде рано е, за да правим заключения. Все още не сме на тяхното ниво, но мотивацията в екипа определено се повиши след отличните резултати на двамата ни пилоти. Посланието е повече от ясно: „Можем да го направим!”.”

„Все още не сме изстреляли всичките си патрони, не сме разкрили пълния потенциал на отбора. Следващата голяма стъпка в развойния процес на F1.08 е планирана за старта в Барселона, когато Формула 1 се завръща в Европа. За нас най-важното послание е, че радикалният подход се оказа правилното решение. Сега е важно да следваме предварително планираната програма и да работим систематично за подобряване на резултатите.”

Тайсен е благодарен на целия екип, че не е загубил мотивация въпреки проблемите през зимата. „Това е първото сериозно изпитание за всеки един млад отбор. От деня, в който направихме шейкдауна във Валенсия, следвахме неотклонно предварително заложения план и не се отклонихме нито за миг от него. Отчетените данни и обратната връзка, която ни даваха пилотите, бяха анализирани, за да подготвим по най-добрия възможен начин целия пакет. В седмиците след премиерата на F1.08 търсехме главно скоростта, но и научихме много нови неща за автомобила - един наистина изключително продуктивен период. Вили Рампф (техническият директор), както и целия екип, заслужават поздравления за това, че нито за миг не изпускаха целта от поглед, независимо от високото напрежение, под което бяха поставени.”

Коментари
comments powered by Disqus