Марио Тайсен е категоричен, че отличните резултати за BMW Sauber в началото на сезона са следствие от радикалния подход при конструирането на новия автомобил.
През 2007 година немският тим бе трета сила на стартовата решетка след McLaren и Ferrari. За да компенсира изоставането, техническият екип на BMW предприе рискова стратегия - вместо да надгражда миналогодишния болид, конструира качествено различен автомобил. Въпреки проблемите с настройките по време на предсезонната подготовка Ник Хайдфелд и Роберт Кубица демонстрираха впечатляваща скорост в първите две състезания за сезона - второ място за Хайдфелд в Австралия и аналогичния резултат за Кубица седмица по-късно в Малайзия.Основната цел за BMW Sauber през тази година е първата победа. Тайсен вярва, че благодарение на радикалния подход това е напълно постижимо. „Целта ни е да неутрализираме преднината на лидерите и да спечелим първата си победа - амбициозна задача, на която сме напълно отдадени. В първите два старта за сезона нарушихме хегемонията, която Ferrari и McLaren наложиха миналата година. И в двата случая победихме един от водещите отбори. И все пак, твърде рано е, за да правим заключения. Все още не сме на тяхното ниво, но мотивацията в екипа определено се повиши след отличните резултати на двамата ни пилоти. Посланието е повече от ясно: „Можем да го направим!”.”
„Все още не сме изстреляли всичките си патрони, не сме разкрили пълния потенциал на отбора. Следващата голяма стъпка в развойния процес на F1.08 е планирана за старта в Барселона, когато Формула 1 се завръща в Европа. За нас най-важното послание е, че радикалният подход се оказа правилното решение. Сега е важно да следваме предварително планираната програма и да работим систематично за подобряване на резултатите.”
Тайсен е благодарен на целия екип, че не е загубил мотивация въпреки проблемите през зимата. „Това е първото сериозно изпитание за всеки един млад отбор. От деня, в който направихме шейкдауна във Валенсия, следвахме неотклонно предварително заложения план и не се отклонихме нито за миг от него. Отчетените данни и обратната връзка, която ни даваха пилотите, бяха анализирани, за да подготвим по най-добрия възможен начин целия пакет. В седмиците след премиерата на F1.08 търсехме главно скоростта, но и научихме много нови неща за автомобила - един наистина изключително продуктивен период. Вили Рампф (техническият директор), както и целия екип, заслужават поздравления за това, че нито за миг не изпускаха целта от поглед, независимо от високото напрежение, под което бяха поставени.”