Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тайсен: Недопустимо е в правилника да има такива сиви зони

14.04.2009 13:11
Тайсен: Недопустимо е в правилника да има такива сиви зони

Спортният директор на BMW Sauber Марио Тайсен е категоричен, че предимството на Brawn GP, Toyota и Williams е пряко следствие от използването на двойния дифузор и че решението на Апелативния съд относно спорния компонент ще е определящо за разпределението на силите във Формула 1.

Днес Апелативният съд към ФИА ще заседава върху легалността на двойните дифузори, интегрирани в болидите на Brawn GP, Toyota и Williams – лидерите от началото на сезон 2009. Тайсен признава, че спортът печели от разместванията в челото на стартовата решетка, но е категоричен, че тълкуването на правилника от страна на трите тима не е коректно.

„Хубаво е, когато в челото има нови имена и отбори, когато картите са разбъркани, но ми се искаше всички тимове да „играят“ по едни и същи правила“, коментира Тайсен преди Гран при на Китай този уикенд. „Правилата трябва да се изяснят възможно най-скоро. Автомобилът от Формула 1 е най-сложният инструмент в света на спорта, така че е недопустимо в правилника да има такива сиви зони.“

Четири тима оспорват легалността на двойните дифузори пред Апелативния съд на ФИА днес. Това са Ferrari, Red Bull, Renault и BMW Sauber. Очаква се и McLaren да излезе с официален доклад по случая, като окончателното решение на съда ще стане ясно в сряда следобед. Каквото и да е то обаче, седем тима работят на пълни обороти по двойната версия, за да са готови при положение, че ФИА одобри дизайна на Brawn GP, Toyota и Williams.

„Естествено, че не стоим със скръстени ръце. Разработваме подобна концепция, въпреки че сме на мнение, че тя не съответства на правилника, а и струва много“, допълва Тайсен.

„Не искахме да тръгваме по този път, но нямахме избор. Трябва да сме готови при положение, че съдът потвърди легалността на двойния дифузор. Да си призная, не знам на какъв етап сме и кога ще можем да го използваме в автомобилите си. Няма как да се ограничим само до един нов дифузор, тъй като този компонент има влияние върху цялостния дизайн на аеродинамиката, така че подготовката изисква много време. На този етап не мога да кажа кога ще разполагаме с готово решение, което ще ни даде предимство.“

Коментари
comments powered by Disqus