Позиционираната в Пфроцхайм компания Hymer разработва електромобилен ван, разполагащ с необикновено шаси.
Иновативното превозно средство, конструирано от специалисти, обект на чиито разработки обикновено са туристически каравани, ще бъде представено на тазгодишния автосалон за товарни автомобили IAA в Хановер. В основата на проекта се намира професор Йохан Томфорде, който е ангажиран и в работата върху първия Smart.Конструкцията на Teamo е съставена от алуминиеви профили и подсилен термопласт. Тези материали осигуряват ниско собствено тегло, отлични предпоставки за висока безопасност и приемливи производствени разходи. Под обвивката работи електромотор с мощност 50 кВт, разположен над регулируемия заден мост. Максималният пробег на предвидения за превоз на малки товари Teamo е между 125 и 175 километра в зависимост от вида на инсталираните батерии. Ако те са литиево-йонни, мястото им е под предните две седалки. За да бъде увеличен пробега му, в бъдеще ще бъде вградена също така горивна клетка или двуцилиндров ДВГ.
Е-cargo-van е дълъг четири метра; височината и ширината му възлизат на 1,74 м, а междуосието отчита 2,70 м. Салонът побира 3000 литра, което стига за транспортирането на два европалета. Под предния капак дори има допълнителен багажник с обем от 200 литра. Вътрешната концепция предвижда седалки за шестима пътници. Скелетът на автомобила, изграден от алуминиеви профили, позволява удобното сглобяване на различни каросерийни варианти. Teamo тежи един тон, а полезният му товар е 600 кг - за един градски куриер това са напълно задоволителни резултати.