Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

TechArt изненада с хибридното комби Porsche Panamera

05.12.2018 15:20

Автомобилът с пет врати на немското тунинг студио бе представен на изложението в Есен

При положение, че името на комбито Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo ви се струва недостатъчно дълго, добавете към него и Grand GT от TechArt (разбира се, срещу допълнително заплащане за такъв етикет). В крайна сметка получавате сумарна мощност 770 к.с. и 980 Нм от хибридната задвижваща система вместо стандартните 680 к.с. и 850 Нм, както и ускоряване от 0 до 100 км/ч за  3,2 сек вместо оригинала, който постига  3,4 сек. Този автомобил с пет врати немците представиха на изложението в Есен.

Новата изпускателна система с превключващ се клапан произвежда по-агресивен звук на осемцилиндровия 4,0-литров турбодвигател, а нейното украшение са титановите накрайници с декорация от карбон.

Увеличаването на максималната скорост не изненадва никого: хибридното комби Grand GT развива  316 км/ч (оригиналът – 310 км/ч). Но ускоряването от 0 до 200 км/ч е много по-забележимо. Творението на Techart се справя с тази задача за 10,6 секунди, докато фабричната версия Turbo S E-Hybrid  изпълнява упражнението за 11,9 сек. Очаква се Grand GT с 640 к.с., базиран на нехибридния модел Panamera Turbo Sport Turismo, да изпревари и донора си. Неговото ускоряване е 11,5 сек.

Тайната на автомобила се крие в кита за увеличаването на мощността Techtronic E-Hybrid. Това е собствен блок за управление на двигателя от TechArt, който е инсталиран автономно и не влияе на оригиналната програма, докато автомобилът се движи в нормален режим. Необходимо е да бъде активиран спортният режим на автомобила, едва тогава започва малката магия.

Превключвателят на режимите е маркиран в жълто, а оригинални двуцветни шевове се появяват на седалките.

В резултат на това Techart се превърна в един от най-мощните хибриди с каросерия комби на на пазара. Разбира се, според този параметър хибридът ABT Audi RS6-E с неговите 1018 к.с. все още изпреварва сънародника си. Но този чудесен пример от ABT е само експеримент и не е бе предназначен за продажба. Но задвижващият пакет на студиото TechArt се предлага на всички, както и останалите подобрения (оригинални джанти, аеродинамичен бодикит за каросерията, собствен интериор).

Коментари
comments powered by Disqus