На автомобилния салон във Франкфурт от 13 до 23 септември тази година ще дебютира новото поколение на Magnum, използващ платформата на модифицирания Porsche Cayenne. Моделът е най-успешната разработка на Techart Automobildesign за цялата 20-годишна история на фирмата.
Външните изменения включват изработени от PUR-RIM пластмаса предна и задна престилка, странични прагове и масивни калници, в които се подслоняват 22-цолови колела от олекотени сплави. Според Techart оптималните гуми за Magnum са поддържащите скорост от 300 км/ч ContiCrossContact UHP с размери 295/30 ZR 22 за предния мост и 335/25 ZR 22 за задния. Използването на гуми с подобни показатели е напълно оправдано, тъй като в своята топверсия двигателят на швабския SUV разполага с мощност от 620 к. с.В задната престилка е интегриран дифузьор, който има за цел да увеличи притискателната сила и сцеплението с асфалта, а двата хромирани накрайника на изпускателната система подчертават профила на задницата допълнително. Активната сигурност достига завидно ниво благодарение на добавените четири предни светлини и фарове за дневно шофиране.
Въздушното окачване разполага със спортен режим на работа, който снижава каросерията с 30 милиметра. Между другото, целият диапазон на настройките обхваща 110 милиметра и предразполага както към товарене, така и към шофиране в пресечен терен.
Ексклузивният кожен салон de Sede of Switzerland, който покрива почти всички повърхности в интериора, кара пътуващите наистина да се чувстват като VIP гости. Служителите на Techart практически са готови да изпълнят всякакви желания, свързани с вида или цвета на кожата. За благосъстоянието на пътуващите допринася и мултимедийната система, отговаряща по ексклузивност на останалата част от обзавеждането.
Тунинг майсторите от Леонберг, Германия възлагат големи надежди на своя Magnum и с показания автомобил решително заявяват амбицитте си да надхвърлят петстотинте продадени екземпляра от предишното поколение на тунингования Porsche Cayenne.