Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Технически проблем е провалил квалификацията на Хамилтън

06.11.2019 19:22
Технически проблем е провалил квалификацията на Хамилтън

Счупен протектор на ротационен превключвател е забавил британеца в САЩ

Валтери Ботас (Mercedes) се пребори със Себастиан Фетел (Ferrari) и Макс Верстапен (Red Bull) за полпозишъна в Остин, докато съотборникът му Люис Хамилтън (Mercedes) изненадващо остана пети. Причината за слабата квалификация на световния шампион се е криела в  селектора на мултифункционалния волан, който отговаря за двигателната спирачка. 

Върху него има предпазител, който да предотврати случайното превключване. При Хамилтън обаче този протектор е отсъствал, в резултат на което британецът е променил на няколко пъти първоначално зададените стойности.

„Под дясната му ръка има малък ротационен превключвател, който контролира спирането с двигателя”, обяснява Джеймс Ваулс, стратегическият ръководител на Mercedes. 

„Стандартно върху него има предпазител. Оказа се обаче, че той не е бил на мястото си. По време на обиколката, при всяко завиване, той (Хамилтън) е променял настройките на двигателната спирачка. Това е причината да свали темпото в края на обиколката.”

„Механиците го забелязаха още в мига, щом автомобилът влезе в бокса. Първата обиколка обаче бе компрометирана заради това.”

Проблемът е бил отстранен на момента и при вторите бързи обиколки Хамилтън не е имал подобни затруднения. Тогава обаче условията на пистата в Остин се влошиха и времената паднаха.

Въпреки проблемната квалификация Хамилтън се пребори за второто място в Гран при на САЩ благодарение на стратегията с едно спиране, което бе достатъчно, за да спечели и на теория шестата си шампионска титла.

Коментари
comments powered by Disqus