Батерията на електромобила не разполага с достатъчно мощност, за да работят едновременно и двата двигателя
След като директиви на Европейския съюз изискват да бъде определена действителната номинална мощност, Tesla ще трябва да промени стойностите в каталога на версиите си със задвижване на четирите колела на модел S.
Досега мощността на двата двигателя, изпращана към двете оси при Model S със задвижване на всички колела, просто се формираше от крайния сбор. При модификацията P85D се получи така, че от 262 к.с. на предната ос плюс 510 к.с. към задната ос, сумарната мощност беше 772 к.с. Тъй като батерията на електромобила не разполага с достатъчно мощност, за да работят едновременно и двата двигателя с максимален капацитет, сега Tesla ще трябва да редуцира данните на мощността.
Новата "максимална мощност на двигателитеq ограничена от батерията", която в момента е в списъка на сайта на Tesla за P85D е 539 к.с. Версията 85D сега е с мощност 422 к.с., а 70D до 332 коня. Въпреки това спецификациите на въртящия момент остават непроменени, както и максималната скорост, тъй като хардуерът остава непроменен.