Заема първото място на подиума през февруари с 13,6% пазарен дял в Европа
Да се каже, че Tesla Model 3 е успешен е подценяване. Седанът със среден размер на американския производител постигна впечатляващо търговско представяне, особено когато може да се възползва от по-ниските цени в съответствие с промените в държавната помощ, както беше наскоро във Франция.
Последните данни, с които разполагаме, са свързани с продажбите на електрически автомобили в Европа през февруари. Tesla Model 3 заема първото място на подиума през този период с 13,6% пазарен дял срещу 6,5% през февруари 2020 г. Това съответства на 5506 регистрации, които са ясно концентрирани на няколко пазара, тъй като имаме 1910 броя, продадени в Германия и 1166 във Франция.
Подиумът е завършен от Volkswagen ID.3, който събра 3808 регистрации, почти половината от които са само на вътрешния пазар, а след това идва Renault Zoé. Градският автомобил от френския производител продаде 3620 бройки през февруари (1424 единицив Германия и 1074 във Франция). Трябва да отбележим и доброто представяне на Peugeot с неговия електрически 208, който постигна 3062 продажби.
От страна на плъгин хибридите, Volvo се справя най-добре, заемайки 1-во и 2-ро място съответно със своите XC40 PHEV (3602 регистрации) и XC60 PHEV (2740 нови продажби ). Следва BMW X1 PHEV, който спечели над 2610 купувачи, и Peugeot 3008 PHEV (2582 регистрации). Първият не-SUV модел е BMW 330e, който постигна 2565 регистрации.