Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестове: Шумахер бе най-бърз във втория ден на Херес

11.02.2011 18:11

Михаел Шумахер изведе Mercedes GP на първа позиция във втория ден от тестовете на „Херес”. Германецът записа време 1:20.352 минути, което е с 4 десети по-добро от това на Фелипе Маса (Ferrari) вчера.

Седемкратният световен шампион завъртя 112 обиколки общо, като тази, с която оглави класирането, бе в серия от десет. Това показва, че екипът на Mercedes не е правил квалификационна симулация, но пък същевременно не означава, че проблемите за Шумахер и Розберг са приключили. Причината за това твърдение е фактът, че 42-годишният германец имаше нужда от известно време, за да стабилизира времената си, а те бяха приблизитлно със секунда по-слаби от тези на Red Bull при подобна серия.

Фелипе Маса бе единственият друг пилот, който днес се вмести в границите на 1:20 минути, като той бе и най-активният състезател на пистата днес със своите 116 обиколки. Бразилецът записа своя най-добър резултат сутринта, а по време на следобедната сесия се фокусира върху подготовката на автомобила с пълен резервоар.

McLaren прекара по-голямата част от първата половина на деня в инсталационни обиколки и проверка на базисните системи и Дженсън Бътън имаше възможност да натрупа по-сериозен километраж едва следобед. Бившият световен шампион обаче така и не можа да направи серия по-дълга от шест тура, като в крайна сметка финишира трети.

Хайме Алгерсуари изведе Toro Rosso на четвърта позиция в класирането за деня, но и предизвика един от червените флагове днес, след като се завъртя на деветия завой. Зад него остана Марк Уебър (Red Bull), чиито тим за пореден път направи отлично впечатление с темпото си в дългите серии.

Шестият Серхио Перес (Sauber) бе принуден да прекрати преждевременно програмата си, тъй като катастрофира между седмия и осмия завой, в резултат на което повреди предната част на своя автомобил. Мексиканецът така и не направи серия по-дълга от шест обиколки, като подобна бе ситуацията и при Адриан Сутил и Force India, останали на седма позиция.

Тимо Глок (Virgin) завърши на престижното осмо място, след като половин час преди края на тренировката спря хронометрите на 1:22.208 минути. В дъното останаха Виталий Петров (Lotus Renault), Пастор Малдонадо (Williams), който сутринта имаше отново проблеми с KERS, а същевременно направи и две катастрофи и Ярно Трули (Lotus).

Коментари
comments powered by Disqus