Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестовете на новото Peugeot 208R2 започнаха

15.04.2019 12:19

Последният рали автомобил от Версай разчита на трицилиндров 1,2-литров мотор

Наследникът на най-продавания рали автомобил в историята на Peugeot Sport направи първите си километри този уикенд във Франция. Йоан Росел отговаряше за тестовата програма във Восж, североизточна Франция.

Новият рали автомобил е базиран на последната генерация 208, която бе представена по-рано тази година на автосалона в Женева. Той е оборудван с трицилиндровия 1,2-литров PureTech двигател, като промените спрямо серийната версия са насочени предимно към по-големия турбокомпресор и новия софтуер за управление.

„Подобренията идват главно в резултат на новия 1,2-литров PureTech двигател, който осигурява значително по-добра динамика”, коментира спортният директор на Peugeot Бертран Фамен. „Започнахме тестовете, което е ключов етап от развитието.”

„Целта ни е да натрупаме максимално количество данни и опит през следващите няколко месеца, като ще тестваме при най-различни условия и настилки. Това ще ни позволи да уточним финалните технически спецификации на автомобила, което е задължително условие да атакуваме отсечките през 2020 година.”

Настоящото Peugeot 208 R2 е най-продаваният рали автомобил в историята на Peugeot Sport. Французите са подготвили над 450 бройки след дебюта му през 2012 година.

Коментари
comments powered by Disqus