Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестовете с триколката Toyota i-Road са вече в Токио

08.05.2015 10:40

Сред основните предимства на електромобила e паркирането на много малка площ и бързото презареждане от стандартен електрически контакт

Компанията Toyota започва в Токио да експериментира Tokyo Open Road Project за масово използване на електрически превозни средства i-Road pd кратки пътувания из задръстените улици на мегаполиса. През годината сто участници от проекта (сега те са подбрани сред обикновените граждани) ще използват 10 екземпляра  i-Road. На всеки от участниците ще се падне средно по един месец управление на триколката.

Според предварителния план двуместният i-Road трябва да има автономен пробег от 50-км с едно зареждане.

Досега с обичайни потребители са проведени конвенционални тестове по средностатистически улици на неголеми градове, като Тойота и Гренобъл.

Снимките показват гренобълската система за споделяне Cité Lib by Ha:mo.

Според виждането на Toyota „личната капсула” i-Road е важен елемент на транспортната система „Хармонична обилност” (Ha: МО). Това предвижда комбинирано пътуване с няколко вида транспорт, избрани въз основа на обстоятелствата. И електромобилът i-Road е отговорен за късете разстояния (дом- магазин, къща-жп гара, метро-дом).

Като част от експеримента е предложена малка програма за индивидуализация. Участниците в проекта ще имат възможност да разпечатат на 3D-принтер оригинални сменяеми панели за i-Road, включително r kd текстурирана повърхност.
По време на теста Open Road Toyota възнамерява да събeрe два  вида данни. Първо, какви са впечатленията от водачите за самата триколка: какво е направено добре и какво не е добре. Второ – заедно с оператори на паркинги и собственици на търговски сгради Toyta ще търсят в центъра на града неизползваните площи с достъп до електрическата мрежа, където могат да бъдат зареждани возилата i-Road.

Сред основните предимства на триколката i-Road e паркирането на много малка площ и бързото презареждане от стандартен електрически контакт при 100 V.

Непретенциозното превозно средство е широчината от  85 см и дължината от  2,35 метра, което според японците дава възможност за по-добро използване на инфраструктурата на града. Тестовете i-Road в такъв голям мегаполис като Токио за Toyota е още една стъпка към реализирането на мечтата – разпространяване на системата Ha:Мo в целия свят.



Коментари
comments powered by Disqus