Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестваха на писта три модулни платформи REE

07.10.2020 15:48
Тестваха на писта три модулни платформи REE

Прототипите са напълно функционални и доказват самата концепция на израелската компания

Израелската компания REE Automotive показа на пистата три работещи прототипа скейтборд платформи - P1, P2 и P4. Те използват две вариации на ъгловите модули REEcorner. Тези модули поддържат технологията X-by-Wire за управление, спиране и задвижване и комбинират всички компоненти на електродвигателя, трансмисията, окачването и управлението в едно цяло, което се побира в арката на колелото.

Прототипите са напълно функционални и доказват самата концепция. На снимката: съоснователят и главен изпълнителен директор на REE Даниел Барел.

Платформата P1 е предназначена за миниатюрни автономни  летателни апарати, доставящи стоки и поръчки „на последната миля“. Средната платформа P2 ще се превърне в гръбнака на електрическите автомобили, превозващи както стоки, така и пътници. И големият P4 отново е за доставки, но в по-голям мащаб. Създаден е с поглед към североамериканския пазар.

Модулите REEcorner са прикрепени към плоска основа, наречена REEboard, върху която може да се издигне почти всяка желана каросерия. Инженерите от REE вярват, че тази архитектура ще бъде търсена, тъй като принципът на „мобилност като услуга“ (MaaS) се развива в света, както и растежът на електронната търговия, изискваща големи паркове от фургони за доставка (и за предпочитане с нулеви емисии). Всички версии на платформата също поддържат автономно шофиране.

Различните типове автомобили (всякакви капсули, совалки, микробуси) върху платформи P1, P2 и P4 могат да имат бруто тегло съответно до 1,3 т, 2,5 т и 4,5 т.

Тестовете на работещи самоходни платформи доближават, според компанията, мечтата да превърнат платформите REE в „крайъгълния камък“ на електрическите автомобили от нова ера. Известно е, че сред автомобилните производители концернът Mahindra & Mahindra се заинтересува от проекта, с който през август бе подписан меморандум за разбирателство. Що се отнася до доставчиците на компоненти и участниците в самото развитие , са добавени към предварително обявените Mitsubishi Corporation, American Axle и Musashi в новата пресинформация - KYB и NSK. 

Коментари
comments powered by Disqus