Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестват BMW iX при екстремни метео условия

09.12.2020 17:52

Производството му ще започне през следващата година в завода в Динголфинг, Бавария

След представянето си на събитието #NEXTGen 2020 в Мюнхен, няколко прототипа на BMW iX (очакван на пазара през 2021 г.) се насочиха към Северна Скандинавия за серия от тестове, организирани при екстремни метеорологични условия. .

Тези тестове, проведени в близост до Полярния кръг, имат за цел да потвърдят настройката на задвижващите и окачващите системи на новото BMW iX и електрическите двигатели, задвижването на четирите колела, технологията за зареждане, съхранението и управлението на батериите под високо напрежение. Изпитания  за устойчивост на термично преминаване към минусови температури.

По време на тестовете с участието на прототипите на BMW iX, пресичащи безлюдните пътища на финландска Лапландия и тези на норвежки остров, инженерите на BMW оценяват и надеждността на системите за управление на окачването на BMW iX като взаимодействието между него и задвижването на BMW eDrive от 5-то поколение на пътища с ниско сцепление.

Електрическият двигател ще развива 500 к.с. (370 кВт и ще се захранва от батерия с капацитет над 100 кВтч. Той ще изпраща мощността си и на четирите колела и ще позволи на модела да ускори  от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 сек по сухи пътища. Автономният пробег на автомобила трябва да бъде около 600 км (цикъл WLTP) при нормални условия на употреба.

В Скандинавия батериите и тяхната система за зареждане се подлагат на изпитание от външни температури, доста под нулата , като целта е постоянно да се гарантира оптималната работна температура на задвижващата система и високоволтовите батерии. .

Ето защо BMW iX, чието производство ще започне през следващата година в завода в Динголфинг, Бавария, трябва да бъде готов за шофиране при всякакви метеорологични условия.

Коментари
comments powered by Disqus