Прототипът е управляван от тестовия пилот на марката Аугусто Фарбус от Бразилия
Феновете на бързите автомобили BMW очакват септемврийската премиера на пътното купе BMW M4. Междувременно не по-малко вълнение вероятно изпитват спортистите, които трябва да управляват състезателната версия на автомобила - BMW M4 GT3. Онзи ден немците изпратиха пробен прототип от портала на завода в Динголфинг, за да изпратят автомобила с две врати във Франция за серийни тестове (пистата Мирамас). Производителят посочва , че M4 GT3 ще замени състезателното купе M6 GT3, като стартира през сезон 2022. Въпреки че в някои състезания, M4 GT3 ще се представи още през 2021 г., за да преценят автомобила в конкурентни условия.
Компанията нарече производството на купето M4 GT3 почти според предварително съставения график като истинско постижение, тъй като от началото на годината трябваше да работи в съответствие със строги карантинни мерки и значителна част от развитието на модела премина практически виртуално.
Прототипът M4 GT3 е управляван от тестовия пилот на BMW Аугусто Фарбус от Бразилия. В следващите дни той ще трябва да работи усилено, за да прецизира уменията на шофиране на купето.
Не трябва да има специални тайни във външния вид на M4 GT3, тъй като общият му силует и оптиката напомнят за обикновено купе от Серия 4 (коригирано за по-широка каросерия), а пътният M4 вече е разкрит от фотошпиони.
Както гражданският, така и състезателният модел използват шестцилиндров турбо агрегат. Вероятно те се различават по спецификация и някои подробности, но конструкторите все още не разкриват подробности. Известно е, че двигателят 3,0 S58 се монтира в стандартното купе M4 от новото поколение в две версии на мощност - 480 и 510 к.с. В състезателния двигател, според BMW, са скрити повече от 500 к.с. Като цяло самият M4 е наречен добра отправна точка за създаването на състезателен модел на BMW. Междувременно проектирането на пътния и пистовия автомобил с две врати беше осъществено практически успоредно.