Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тестват новия Land Rover Defender 130

22.06.2021 14:27

Пътни изпитания на най-голямата версия на възродения Land Rover 4x4 с осем места

Land Rover ще разшири гамата на Defender през следващата година с представянето на варианта с удължено междуосие на 130, който за първи път е забелязан на обществени пътища. Снимките показват камуфлажен прототип в близост до централата на Land Rover в Уорикшир, давайки отблизо окончателния стил на по-дългия автомобил и индикация за готовността му за производство.

Точната дата на стартиране на най-добрия Defender все още не е потвърдена, но преди представянето на стандартния Defender през 2019 г., изтекла вътрешна презентация потвърди, че ще пристигне през 2022 г. с осем места, едно повече от средния клас 110. Той е позициониран като „първокласен изследовател“ от гамата на Defender, докато входното ниво 90 е „ореол, икона на изображение“, а 110 е „окончателният Defender“.

Следователно 130 вероятно ще има висока премиум цена в сравнение с останалите модели Defender и ще се предлага само в най-високите нива на оборудване. Докато предишното поколение Defender 130 се отличава с удължено междуосие над 110, по-дългото издание на новия автомобил благодарение на видимо увеличен заден надвес, чиято обща дължина достига до 5,1 м - 342 мм по-дълъг от 110 и 227 мм по-дълъг от Mercedes G-класа.

Този прототип е оборудван с новия мек хибридизиран 3,0-литров бензинов двигател с права мощност от шест и шест, който в Discovery генерира 355 к.с. за време от 0 – 96 км / ч от 6,5 сек, но 130 може да се очаква и да получи пълния сал и бензинови задвижвания, включително опцията P300e PHEV и горещия турбо V8 с 542 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus